Fineste kompliment?

Vet ikke hva som er det fineste, for er mange som har brent seg fast.. men et av de som rørte meg mest var noe min kjære sa til meg for snart 2 år sia..
Da var han 27 år, levd en stund, med andre ord [;)]

Vet du hva: Jeg elsker deg!
Det har jeg aldri sagt til noen før, for jeg bestemte meg for at jeg skulle ikke si det til noen før jeg fant den dama jeg skulle gifte meg med..

og så fikk jeg et perlehjerte som han hadde laga da han gikk på barneskolen (sånne smelteperler, vet dere..) Helt rødt, med hvite bokstaver: I LOVE YOU [:D]
Da han lagde det lovte han seg selv at den første han kunne si JEG ELSKER DEG til, skulle få det hjertet [;)]
En smule søt, den gutten, ja!

Så søtt Fiorelina - fikk frysninger på ryggen når jeg leste innlegget ditt [:D]
Heldig du er [:D]

Min mann har en veldig bra på meg.
Jeg er en kaktus på morningen men blir en rose utover dagen [:D]
(Er så morgen gretten at alle bør rømme da [:D])

litt flut.. men det var en av de første gangene jeg sov hos min nåværende sambo. Jeg strevde veldig for jeg var så redd jeg skulle fise mens jeg sov.. men omsider sovnet jeg. da jeg våknet la han seg tett intil meg og snuste meg i nakken og sa: selv når du promper er du søt!

gjett om jeg ble flau...[&:]

Det var i fjor.. Jeg ventet på trikken, skulle hjem en søndags kveld.. Litt borte sto det 2 utenlandske kjekke gutter og en norsk jente sammen. Begge guttene så bort på min retning å begynte å snakke engelsk, den ene sa: .. oh what for a wonderfull scent.. Så nærmer han seg og sier.. excuse me, can i ask u something, sier han, jeg sier yes , så sier han, your perfume is wonderfull do u use cristian dior, hypnotic poison? Det stemte[;)][:D] skal jeg si jeg ble smigret at en villt fremmed kjekk gutt skjønte hvilken parfyme jeg brukte heheh

Jeg blir rett og slett sikkelig misunnelig jeg bast. Du er utrolig heldig. Men fortjener det helt sikkert.[:D] Det er ikke det at min kjære ikke forteller meg at han elsker meg, han er bare ikke like flink til de andre tingene alltid.

Det fineste komplimentet jeg har fått, var første gang min kjære sa at han elsket meg.. [:)]

må være da dattra mi kom bort til meg i forrige uke , dro meg ned, ga meg et suss og sa.. mamma.. du har så nydelige øyner[:D]

Åh for en skjønn pappa du har da! [:D]

hih, så skjønn da [:D]

Back
Topp