Fineste julefarger

FrkBeis

Forumet er livet
VIP
Desemberlykke2017
Hvilke julefarger synes dere er aller finest å pynte med til jul- både rundt i huset og på juletreet? :happy:
Jeg er veldig glad i de klassiske grønn og rød , og har pyntet med dette idag i huset :smug:

Rødt, grønt og gull. :)

Går mye i rødt her [emoji4] har litt i grått også for å bryte litt opp. Juletreet har jeg alltid hatt sølv og blått på, men kommer nok til å bytte ut juletrepynten til neste år [emoji4]

Går mye i rødt her [emoji4] har litt i grått også for å bryte litt opp. Juletreet har jeg alltid hatt sølv og blått på, men kommer nok til å bytte ut juletrepynten til neste år [emoji4]
Grått har jeg ikke tenkt på en gang, men ålreit å mikse inn noe annet også da :)

Er veldig lite glad i rødt, så går mest i hvitt, grått, sølv, grønt og naturfarger. Men har blitt mer og mer rødt etter vi fikk barn, så noen røde nisser har vi, og ting de har laget.

Har mest i rødt. Så blir det jo litt andre farger også, men det må matche inn. Juletreet er en overpyntet salig blanding av farger og pynt, er slik jeg elsker det.

Her er det alle slags farger på julekulene, ellers liker jeg.. alt mulig:p jeg pynter med det jeg har (fått gjennom årene). Det er rødt, hvitt, grønt, grått og litt gull og sølv:)

Hvitt, sølv og litt rødt[emoji93]

Rødt, hvitt og sølv

Back
Topp