Finer eller dun?

EtLiteGullTil

Forelsket i forumet
Tja hva skal man velge. Prøvd å lese litt på nettet, men blir ikke helt klok på det.
Hadde dun til første barnet, men hun er snart 7 år og jeg aner ikke hvor dynene har tatt veien.
Så kjøpte jeg dyndyner på KID i dag. De er godkjente av NAAF da

Eller fiber da selvfølgelig. Hahaha

Jeg har svanemerkede dyner fra Kid. Har endel astma i familien og tenker det er godt å investere i god dyne og etterhvert pute :) er dun i de tror jeg.

Ville i hvert fall ikke gått for finer. :knegg: Jeg tror det er litt hipp som happ hva man foretrekker selv. Jeg hater dun selv, og velger dermed ikke dun til ungene heller.

Er vel en smakssak. Har dundyner i de minste str etter de andre barna. Men foretrekker fiber når dynene er større, for da synes jeg dun bare klumper seg.

Eller fiber da selvfølgelig. Hahaha
Hehe, dropper finér vi og, men blir vel fiber, ja. Kjøpte det sist. I den første størrelsen ihvertfall. 3-åringen har dundyne. Lillebror blir nok å arve den til høsten/vinteren når han har lært seg å komme seg "ut" ved behov. Så får storesøster vanlig voksendyne, tenker jeg. Men også mulig vi blir å bruke sovepose en del! Det ble redninga når frøken Beina i været bare sparket av seg babydyna [emoji1]

Vi har dun dyne fra før av så tenkte å bruke den i kurven inne, også kjøpte jeg fiber på kid nå til vogna. Var 50 % på den :dummy1:

Vi har dundynene Høie Saga i alle barnestørrelser. De er god i kvalitet og klumper seg ikke. Bruker kun dun, men det er sikkert bare fordi jeg har vokst opp med det, det er sikkert bare en smakssak[emoji4]

Back
Topp