Fine ord.... HASTER

Tjukkebollepus

Forumet er livet
Noen som har noen fine ordtak/dikt /utsagn om besteforeldre???? Skulle hatt det til et kort.
Har sett inne på scrapping.no men de diktene der passer ikke helt med tanke på at dette ikke er "gamle besteforeldre" så dikt med rynkete besteforeldre med myke og bløte fang blir litt feil... 

ORIGINAL: Asil

Har et dikt, men det er om bestefar.. Ligger i galleriet mitt, lyseblå sak med noe gullbånd på skrå.
Wow, du hadde laget mye fint! Men skulle helst hatt et som gikk på besteforeldre, ikke bare en av dem...

ORIGINAL: ~Kine~

ORIGINAL: Tjukkebollepus

ORIGINAL: Asil

Har et dikt, men det er om bestefar.. Ligger i galleriet mitt, lyseblå sak med noe gullbånd på skrå.
Wow, du hadde laget mye fint! Men skulle helst hatt et som gikk på besteforeldre, ikke bare en av dem...

du kan jo bare mikse og trikse lii på diktet vel??[;)]

Teksten på bildet er så liten at eg klarer ikke lese det...

En baby er en fin oppmuntring for besteforeldre når det trengs som mest-
I et barnebarns øyne er man vakker, klok og kan overtales til å synge enda en sang,uansett hvor dårlig stemmen bærer, og man får føle seg som tidenes beste historieforteller.

Et barnebarn er livets lys som fyller ditt hjerte med lykke. Et barnebarn er en del av oss selv og er et uerstattelig smykke. En nydelig gutt, en bedårende pike - de er så skjønne så! Og stoltheten vokser i oss når barnet har lært å gå! For all del den glede de bringer for håpet de bærer frem - vi bøyer oss ydmykt og takker for fremtiden det er dem !

Ok da har jeg fått det jeg trengte! Tusen takk for hjelpa![:)]

Back
Topp