Fine, myke kosedyr?

Cadillac

Forumet er livet
August 2018
Sommerfuglene
Begge mine barn har hatt hver sin kosebamse som har vært helt uvurderlig. De har dem fortsatt selv om de halvt er kost ihjel etter 10-12 år. Jeg hadde selv en slik bamse, som var med overalt og som jeg fortsatt har, den er liksom «hevet over alt» hva gjelder minner fra barndommen.

Begge bamsene vi har er typisk kjøpt i litt eksklusive butikker som ikke lenger finnes. Den enes var jeg ikke med da ble kjøpt engang, og ingen av dem har lenger noen lesbar merkelapp.

Legger ved et bilde av bamsen (eller sauen/fåret/lammet) til eldstemann. Den er (var) herlig fluffy og gulle myk. Og ikke typisk det du får kjøpt i dagens lekebutikker.

Noen som har tips til hvor man kan finne noe tilsvarende nå? Bamsen trenger ikke være lik, men jeg ønsker altså noe som ikke er heeelt standard Toys R Us og Ringo. Gjerne nettbutikk ettersom jeg ikke er bosatt i verdens navle.

A1966289-E28F-4BB5-8A3A-C4FADF98AF43.jpeg

Ligner på dem du kan få kjøpt på Narvesen på sykehuset

Hvis noen bor i nærheten av Nordby shoppingsenter i Sverige, så har de en butikk med suuupermange fine kosedyr der. Sånne «gamle», kjempemyke og gode bjørner, kaniner osv.
Merket Jellycat har også myke g gode kosedyr, tror kanskje det er dem en kan kjøpe på Narvesen/sykehus/flyplass.

Jeg synes Bukowski bamsene er utrolig fine, myke og gode! De selger dem i noen barnebutikker rundt om og på nett :)

Hvis noen bor i nærheten av Nordby shoppingsenter i Sverige, så har de en butikk med suuupermange fine kosedyr der. Sånne «gamle», kjempemyke og gode bjørner, kaniner osv.
Merket Jellycat har også myke g gode kosedyr, tror kanskje det er dem en kan kjøpe på Narvesen/sykehus/flyplass.

Helt enig! Jellycat sine er veldig fine og myke [emoji5]

Takk for tips! Må jo ha en bamse denne gangen også, tradisjonen tro.

Back
Topp