Fine men billige gaver

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
Hvert eneste år har jeg tatt helt av med gaver men med baby i februar og at vi har brukt mye på og pusse opp må vi gjøre det litt billig i år :( Noen tips til fine men billige gaver ? :)
 
Lage en del.
Gå på salg.
Er ofte salg på lekebutikker, jeg bruker mye det når jeg kjøper til barn.
Ellers lager jeg en del hjemmelagd. Lurte litt på om jeg skulle prøve å lage konfekt i år, men får se om jeg orker. I utgangspunktet har de fleste det de trenger så ikke så stort behov for dyre ting.

Jeg har nå brukt salg for alt det var verd i år, har fått masse fint. Synes det er litt vanskelig å finne på salg til ungdommer.
 
eBay?
 
Handle på salg, nettbutikker har veldig ofte salg å det er lett å finne.
Har du trumfpoen kan du bruke de på flust.no
 
Det første jeg tenkte var å lage ting selv. I fjor ga vi bl.a. et hjemmelaget gavekort på 3retters middag til svigers.
Bake småkaker, lage karameller.

Passe på når det er salg.
Kanksje du kan komme over noen gode tilbud på nattåpent på kjøpesentere frem mot jul.
Følge med på tilbudstråden på generelt;)

Selv handler jeg mye julegaver på ebay i år:) Og følger aktivt med på salg;)
 
Vi har også masse utgifter både til baby og leilighet, så blir ingen dyre julegaver i år.
Jeg har begynt å følge med på salg (på kundeavis.no). Også kan man jo finne mye fint på ebay.
 
Jeg har brukt å lage matkurver:

Rundstykker
Brød
Kransekakestenger
Julekake
Postei
Sild
Sennep
Hjemmelaget saft
Hjemmelaget syltetøy
Hjemmelaget musli
Marsipan
Konfekt
Pepperkaker

Evt Spe på med vi vin/kaffe/te

Bakevarer kan lages i forveien og fryses.
 
Jeg handler mye på ebay, og er alltid på utkikk etter salg :)
 
Jeg har handlet på både ebay og netthandelen.no, og har fått kjøpt gaver til en veldig billig penge :D
 
Salg, nettbutikker og hjemmelaget er flittig brukt her i huset også )
 
coolstuff.no har og mye gøy :)
 
Slå deg sammen med noen på netthandelen så dere kan dele på frakten. Som fort kan bli dyr synes jeg... å start å by tidlig på morgenen for å få igjennom flest bud er mitt tips der..
 
Kan finne mye fint på salg. Og følg med på når feks cubus har 30% på hele butikken en dag i ny og ned, samme har kappahl (25%). Hjelper gjerne litt på.
 
Hvis det er noen som liker å bake, kan du lage hjemmelaget vaniljesukker :)

Ta en lufttett krukke, feks Norgesglass. Helt tørr.

Ta to vaniljestenger mal dem, feks i en foodprosessor eller md stavmikser. Ha oppi sukkeret og bare kjør det til det er helt blandet sammen. Ha det over i Norgesglasset, og ta litt hyssing rundt med en lapp på.

:)
 
Back
Topp