Fine mammaklær

SpentVordende

Andre møte med forumet
Selv om det ikke er aktuelt å begynne med mammaklær riktig enda har jeg begynt å se litt på hvordan utvalget er. Jeg merker jo at det begynner å bli litt slitsomt å holde inn magen og innimellom er den veldig oppblåst, så det spørs om ikke det må kjøpes inn litt nytt etter hvert.
Fram til i dag tidlig har jeg bare funnet litt her og litt der som jeg syns ser fint ut. Men i dag fant jeg ut at asos har veldig mye fint. Utvalget er utrolig bra og jeg syns mange av klærne er skikkelig fine også! Jeg fant i hvert fall mange plagg som frister. ;)

http://www.asos.com/Women/Maternity/Cat/pgecategory.aspx?cid=5813

Jeg har alleredet kjøpt 2 mammatightser,er super oppblåst og klarer ikke å gå med de vanlige buksene mine. Er 10+3 :)

Jeg har funnet mye fint jeg ønsker meg på mamalicious.no, litt mer "vanlige klær", bare med plass til magen. Synes Hm osv er veldig sånn at det skal være den typiske "mammafasongen". Jeg ELSKER snekkerbuksen som er hos mamalicious, og også mange av maxidress'ene de har :)

Jeg og er kjempe oppblåst og til vanlig bruker jeg jo skinny jeans, som nå begynner å virkelig gjøre vondt igjennkneppet! Så må nok snart på handel, enten jeg vil eller ikke! Er 9+1 Idag, men føler jeg buler.. Itilegg er jeg begynt å legge på meg.. Men magen kommer kanskje fortere når en har vært gravid før.

Så veldig kjekt med en sånn tråd som dette! Trenger tips!

Selv om det ikke er aktuelt å begynne med mammaklær riktig enda har jeg begynt å se litt på hvordan utvalget er. Jeg merker jo at det begynner å bli litt slitsomt å holde inn magen og innimellom er den veldig oppblåst, så det spørs om ikke det må kjøpes inn litt nytt etter hvert.
Fram til i dag tidlig har jeg bare funnet litt her og litt der som jeg syns ser fint ut. Men i dag fant jeg ut at asos har veldig mye fint. Utvalget er utrolig bra og jeg syns mange av klærne er skikkelig fine også! Jeg fant i hvert fall mange plagg som frister. ;)

http://www.asos.com/Women/Maternity/Cat/pgecategory.aspx?cid=5813

Om jeg får bekreftet mine mistanker om at det er en spire inni der imorgen så er det ikke lenge til bukser med mer plass må kjøpes inn. Jeg tror jeg er 9+3 ifølge mensentermin, men spørs jo å se hva som gjemmer seg der inne. Bruker generelt mye treningstights og leggings/treggings, men brukte vanlig bukse på fredag og DET VAR TRANGT GITT! :P

Planen min er ihvertfall å kjøpe enkle leggings, ensfargede enkle topper og resten av basisen på HM. Cardigans har jeg nok av, og det jeg trenger utover dette kan jeg unne meg fra litt dyrere steder enn lindex, hm etc :)

Jeg er på ferie i USA nå og kom over en motherhood maternity butikk her, så gikk litt crazy. Kjæresten var nesten like giret som meg og løp rundt i butikken og fant ting han ville jeg skulle prøve. De hadde veldig mye fint der, de har nettbutikk også.
Jeg er ganske liten, så venninnen min som er nesten like liten sa jeg ville få problemer med å finne små nok mammaklær hjemme, det hadde ihvertfall hun. Så da tenkte jeg at jeg fikk benytte anledningen når jeg først var på reise og fant ett sted med små nok klær til meg selv om det er litt tidlig. (9+5 i dag) :D

Back
Topp