Fine, korte sveiser

Molly80

Forumet er livet
Noen som har tips (bilder)?

Skal til frisøren, og lurer på om jeg ender opp med samme boben som alltid, eller om jeg skal klippe det enda kortere...
Noen som har eksempler på fine, korte frisyrer?

Har en hodeform som passer til det meste innbiler jeg meg i allefall [;)]

Hva med denne ? (sånn hvis du ser bort i fra trøttesen) [8D][8D][8D] (ikke quote bilde)

[:)] litt kortere enn jeg hadde tenkt da... kremt... synes jeg øya på mannen om jeg kom med den sveisen... tviler på at jeg kler det så bra som du egentlig...

ORIGINAL: AB

Hva med denne ? (sånn hvis du ser bort i fra trøttesen) [8D][8D][8D] (ikke quote bilde)

Er når håret forsvinner en virkelig blir avslørt om en har et pent ansikt eller ikke. Og du var pen[:D]

Molly: hvilken ansiktform har du nå igjen?

[:D]

ORIGINAL: MammaOkt

Er når håret forsvinner en virkelig blir avslørt om en har et pent ansikt eller ikke. Og du var pen[:D]

Velig,veldig sant[:)]

Er når håret forsvinner en virkelig blir avslørt om en har et pent ansikt eller ikke. Og du var pen

Helt enig!

Oppblåst ballong [8D] Oval kanskje?

Forvirret mor: Så utrolig fin du var med den sveisen!!

Takk[:)]

ORIGINAL: Molly80

Er når håret forsvinner en virkelig blir avslørt om en har et pent ansikt eller ikke. Og du var pen

Helt enig!

Oppblåst ballong [8D] Oval kanskje?

Haha[8D] Oval ja, da passer du de fleste frisyrer.
En kortere bob kanskje? En stund etter jeg ble skamklippet, og det var vokst ut litt, klippet jeg en kort bob. Du husker kanskje denne:
Synes den var ganske fin. (jeg har blanding av ovalt og hjerteformet ansikt).

Veldig fin sveis til deg, pene du [:)]

jeg må ha en slags pannlugg jeg da... Siden jeg har kipt det sist og ikke har lik lengde. Men det står mellom sånn d har, og en enda kortere enn det... Får høre hva frisøren mener. Nå tar jeg turen dit. Takk for tips [:)]

Styla oppover

Og styla nedover [8D]

tusen takk Mammaokt [:)] koselig å høre.. følte seg jo ikke så veldig fin[:)] Å på det bilde var jeg ikke akkurat i super godt humør[8D]

ORIGINAL: Molly80

Veldig fin sveis til deg, pene du [:)]

jeg må ha en slags pannlugg jeg da... Siden jeg har kipt det sist og ikke har lik lengde. Men det står mellom sånn d har, og en enda kortere enn det... Får høre hva frisøren mener. Nå tar jeg turen dit. Takk for tips [:)]

Masse lykke til! Må legge ut bilder på facen etterpå[:D][:D]

Lena Levegg. Så fin sveis. Kjekt å kunne ha tonså forskjellige sveiser i en[:)]

ble endel kortere på meg nå. God, men rart!

Back
Topp