J Jorid81 Forelsket i forumet 27 Nov 2009 #1 Heisann. Er det noen som vil legge ut bilder av knestrømpene sine? og si meg hvor jeg kan få kjøpt?
F FancyPants Forumet er livet 27 Nov 2009 #2 Oroblu er kvalitetsstrømper. Fås på Cubus, og muligens Vita. Jeg bruker omtrent aldri knestrømper, så har ingen å ta bilde av.
Oroblu er kvalitetsstrømper. Fås på Cubus, og muligens Vita. Jeg bruker omtrent aldri knestrømper, så har ingen å ta bilde av.
tittilotta Forumet er livet 27 Nov 2009 #3 har ikke bilde av de. men de ser ut som de er hekla. så er det ett hvitt silkebånd øverst. knall fine synes nå jeg da... kjøpte de på cubus til 79 kr tror jeg det var
har ikke bilde av de. men de ser ut som de er hekla. så er det ett hvitt silkebånd øverst. knall fine synes nå jeg da... kjøpte de på cubus til 79 kr tror jeg det var
Sinikka Gift med forumet 27 Nov 2009 #4 ORIGINAL: tittilotta har ikke bilde av de. men de ser ut som de er hekla. så er det ett hvitt silkebånd øverst. knall fine synes nå jeg da... kjøpte de på cubus til 79 kr tror jeg det var Cubus har mange lekre knestrømper for tiden. [:)]
ORIGINAL: tittilotta har ikke bilde av de. men de ser ut som de er hekla. så er det ett hvitt silkebånd øverst. knall fine synes nå jeg da... kjøpte de på cubus til 79 kr tror jeg det var Cubus har mange lekre knestrømper for tiden. [:)]