fine klær

chris

Glad i forumet
Har et lite problem.. broren min skal konfirmeres i juni, og hva skal jeg ha på meg?? Kan jo ikke møte opp i joggebuksa![8D] Vet dere om steder der de selger noen fine mammaklær som kan passe å ha på seg i denne anledningen?

Har kappahl her, men er usikker på om de selger mammaklær.. men skal stikke innom å se![;)]

hadde faktisk kjempe flaks der...

skal i komfirmasjon å fikk ein kjole fra ei på jobben... kjempe fin kjole..

Noen spesialiserte mammatøybutikker (som Den Kule Mage i Oslo) leier ut selskapstøy for gravide.
Ellers er moten i år ganske gravidevennlig, har sett flere H&M-kjoler som jeg tror skal passe som mammakjoler, ja!

faktisk heilt sant det...

mange fine kjoler som er "in" no som man kan bruke..

ORIGINAL: fairy

www.krappe.no så jeg at det var ei på generell som skulle kjøpe seg penkjole. kostet 299,- og så veldig fin ut.

Takk for tipset! Jeg skal i konfirmasjon 29.april. Kjøpte denne jeg nå[:D]:

Bare 299! Billig...[:)]

Ja, de er fine de kjolene der. Greit at de ikke koster allverden heller[:)]

Jeg trenger ikke noe pentøy nå når jeg er gravid, tror jeg. Er jo på ferie på 17.mai, og ingen konfirmasjoner eller noe[&:]

Jeg skal i bryllup 28 juli, men det spørs om denne er fin nok til det. Vi får se. Den blir fin til konfirmasjon og 17.mai, tenker jeg![:D] Takk igjen![;)]

Takk for tips![;)] må vel finne noe, men tenker også litt på hva om jeg får vann i kroppen? er ikke så fint å gå i kjole med de pløsete beina liksom..[8|] men har jo ikke det, så bør vel ikke bekymre meg for det nå, og heller ta det som det kommer..

Back
Topp