Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *Netten*
Lindex har noe også... men enig i det du sier om at de er stort sett formløse disse klærne...og gjør at vi ser enda større ut.....[:@]
ORIGINAL: xCamillax
Lindex har noe også... men enig i det du sier om at de er stort sett formløse disse klærne...og gjør at vi ser enda større ut.....[:@]
Ja ikke sant? Trenger vel ikke dekke oss til med mest mulig klær selv om vi er litt store vel?
(Hvis noen er uenig, trenger de ikke uttale seg om det!!)
Ja ikke sant? Trenger vel ikke dekke oss til med mest mulig klær selv om vi er litt store vel?
også er disse str så forskjellige fra butikk til butikk, og buksene korte på beina...for jeg er nesten 180....hehe[8D]
ORIGINAL: White Zinfandel
Det ligger en butikk på Gunerius i oslo har jeg sett. Ser ut som de har ok klær iallefall..
Ellers så er denne butikken kjempefin, men vet ikke om de shipper til Norge da..
http://www.torrid.com/torrid/index.jsp
ORIGINAL: Guttemamma`n
Kappahl har jo klær i store str.
også er disse str så forskjellige fra butikk til butikk, og buksene korte på beina...for jeg er nesten 180....hehe[8D]
Det problemet har jeg sjelden, jeg er 164 [8D] hehe.