FIne klær i store str?

xCamillax

Gift med forumet
Hvor får man kjøpt fine/kule klær i store str? 46 og opp.
Er jo BIB på Hm, men syns ikke klærne der er så fine, de er jo så formløse. Toppene ser ut som telt. Er jo heller finere med litt fasongsydde klær til oss store også [:)]

Lurer jeg også på! Så dytter for deg jeg![:D]

Kappahl har jo klær i store str.

Lindex har noe også... men enig i det du sier om at de er stort sett formløse disse klærne...og gjør at vi ser enda større ut.....[:@]

Synes Kapp Ahl har godt undertøy og gode bukser. Kjøper det meste av topper på www.laredute.no - gå inn på talissime.

ORIGINAL: *Netten*

Lindex har noe også... men enig i det du sier om at de er stort sett formløse disse klærne...og gjør at vi ser enda større ut.....[:@]

Ja ikke sant? Trenger vel ikke dekke oss til med mest mulig klær selv om vi er litt store vel?
(Hvis noen er uenig, trenger de ikke uttale seg om det!!)

ORIGINAL: Guttemamma`n

Og noen av toppene er så pass stretchy at du kan kjøpe 1 til 2 størrelse mindre, og da kan du finne topper som er litt finere og som har mer form.[:)]

ORIGINAL: xCamillax

Ja ikke sant? Trenger vel ikke dekke oss til med mest mulig klær selv om vi er litt store vel?

også er disse str så forskjellige fra butikk til butikk, og buksene korte på beina...for jeg er nesten 180....hehe[8D]

også er disse str så forskjellige fra butikk til butikk, og buksene korte på beina...for jeg er nesten 180....hehe[8D]

Det problemet har jeg sjelden, jeg er 164 [8D] hehe.

Syns det er vanskelig å handel tøy på nette. De har så forskjellige i str alle sammen. Har gitt opp det der...

Handle klær hater jeg over alt her på jorden tror jeg. Først skal du press kroppen din inn i ett lite prøverom så har du speil så du ser deg selv fra alle tenklige vinkler, noe som egentlig ikke er ønskelig. Så er det spotligt som frmhever det du IKKE ønsker å se.

Nei jeg går i skape til mannen min og til svigermor. Det holder får meg...

ORIGINAL: White Zinfandel

Det ligger en butikk på Gunerius i oslo har jeg sett. Ser ut som de har ok klær iallefall..

Ellers så er denne butikken kjempefin, men vet ikke om de shipper til Norge da..
http://www.torrid.com/torrid/index.jsp

Der var det mye fint [:)]

ORIGINAL: Guttemamma`n

Og de har jo romslige størrelser ,selv om d ikke e XLNT klær..syns æ.

Æ går  i str M der,men i cubus må æ ha XL fex..

Det problemet har jeg sjelden, jeg er 164 [8D] hehe.

Æ finn aldri bukse som æ ikke treng å legge opp..og da blir d med ett litt rar syns æ..

Æ e helt enig: Selv om man ikke e tynn som en spiker,eller veldreid og det der,så treng man ikke dekke sæ til med store formløse klær.

Æ syns d e penere med klær som viser kroppen- men d bør ikke være for smått.Det igjen blir mindre heldig.

Og vi kler svart- vi som ikke e av de smaleste..Svart e slankende..
Knyt skjerf eller smykker for å få farge i antrekket.
Unngå store mønstre..+ V-utringing e toppen !!!![:)]

Back
Topp