Fine jentenavn?

Camma

Elsker forumet
Noen som har forslag til fine jentenavn? Vi klarer ikke å bli enige. Jeg liker navn som Anna, Sofia, Eline o.l. Storebror heter Tobias.

Jeg synes Sofia var fint jeg. Ikke så mange som heter det, og det passer jo fint til Tobias.[:)]

jentene mine heter Eirin og Mia [:D]

Jentene mine heter Elise og Serine[:D]

ORIGINAL: løve78

Jeg synes Sofia var fint jeg. Ikke så mange som heter det, og det passer jo fint til Tobias.[:)]

enig[:)]

Sofie
Linnea
Sara
Christine
Nathalie
Angelica
Alexandra
Thea
Martine
Emilie
Leah
Eline
Victoria
Emma
Madeleine

timone er nydelig[;)]

Angelica
Madelen
Theoline
Kaspara
Michell
Mariell
Eiril
Mira

sofia er nydelig, heter datteren vår[:D][:D]

Tusen takk for mange bra forslag. Mange fine navn her. Får høre hva sambo sier[8|]

nå har mangen av navnene jeg liker blitt skrevet fra før da[:)](deler visst samme smak i navn med enkelte hehe[:D])

Er spesielt glad i navnet Leah Charlotte( hver for seg eller isammen) som jenta vår heter.[:D]

Linnea
Angelica
Sarah
Aileen
Alexandria
Hannah
Mathea
Christine/a
Line
Therese

ååå nei...det er enormt mange fantastiske jentenavn(selfølgelig smak og behag da men) så jeg kan ikke skrive alle[8D][:D] Pleier som regel og henge meg opp i navn når jeg hører på tv,radio eller leser i bøker. Liker det litt spesielt, men ikke så spesielt at barna vil risikere mobb gjennom hele livet[8D][:)]hehe,eller måtte stave navnet hver gang de snakker med nye folk,-sånn så meg!

Lykke til ivertfall! Håper dere finner det rette navnet[:D]

Vilde
Gabriella
Anine
Hennie
Vår

Back
Topp