Fine jentenavn!

Oida..

Andre møte med forumet
Kom med noen fine jentenavn du vet om, ikke av de helt uber norske, og kjedelige som Trine, Line, Anne osv..

Hilsen mamma'n med 1 gutt (12.2.11), 1 gutt (19.3.12) og 1 hemmelighet i magen (26.4.14) ❤

Kom med noen fine jentenavn du vet om, ikke av de helt uber norske, og kjedelige som Trine, Line, Anne osv..

Hilsen mamma'n med 1 gutt (12.2.11), 1 gutt (19.3.12) og 1 hemmelighet i magen (26.4.14) ❤
Hvis vi får jente denne gangen skal hun hete Ingrid:) ellers liker jeg Anette, Marthe, Kristine, Ingunn. Det er jo fler, men jeg syns alltid jentenavn er vanskeligere enn guttenavn:p

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Ja det syntes jeg også.. De navnene du nevnte var for meg uber norske :p

Vesla mi heter Sophia Louise :) Om vi får jente så vurderer vi Olivia! Jeg syntes også Athena og India er nydelige! Men ikke mannen :(

Min lillesøster heter Olivia. Ja det var fine:) typisk at mannfolka ikke liker de litt ekstra spesielle :/

Min lillesøster heter Olivia. Ja det var fine:) typisk at mannfolka ikke liker de litt ekstra spesielle :/

Veldig typisk :(

Leana, Athea, Bella, Clarine, Tia, Lila, Anea. Dissa fant jeg i går, nydelig <3

Ja det syntes jeg også.. De navnene du nevnte var for meg uber norske :p

Haha, så nå at jeg leste hi motsatt, trodde du VILLE ha uber norske:rolleyes: sorry:p
Kopierte noen fine fra en mammaverden diskusjon
Aleah, Adelia, Amelia, Isabel, Elvira,Sienna, Ariana/Adriana,Aurelia,Cornelia, Alva,Ayla, Ella, Evelina, Linnea, Elida, Edina :)

10.04.14 Klor deg fast lille spire <3

Jeg har tre jentenavn klart, men holder de hemmelig enn så lenge ;)
Jeg synes guttenavn er vanskelig, har ikke et eneste forslag der!

Sender litt alt mulig her i umiddelbar brainstorming: Cecilia, Felicia, Mathilde, Louise, Åsne.

Jeg liker veldig godt Sophie/Sophia og Julie/Julia:)
jeg synes guttenavn er det aller vanskeligste,så det hadde vært kjekt med jente denne gangen:)

Back
Topp