Fine guttenavn

Håper du har rett! Er så kjip følelse å bare «ta et navn» som er ok!

Ja tenker litt det samme her nå.. venter gutt og venter på noen gode forslag fra mannen, men vi har ikke helt samme smak :hilarious:
 
Ja tenker litt det samme her nå.. venter gutt og venter på noen gode forslag fra mannen, men vi har ikke helt samme smak :hilarious:
Hehe.. godt vi er flere! Når det først er satt er det jo sånn for alltid. Så skjønner jo mannen min som ikke vil at vi skal forhaste oss heller!
 
Hehe.. godt vi er flere! Når det først er satt er det jo sånn for alltid. Så skjønner jo mannen min som ikke vil at vi skal forhaste oss heller!
Er akkurat det samme her!;p er småenig om noen navn, men ikke i favorittene til hverandre. Så får se hvor vi ender!:) er som du sier noe som er satt, så viktig at begge/alle tre blir fornøyd :)
 
Takk for tips:happy:
 
Jeg synes omvendt! Har gutt og jente fra før. Nå kommer det en jente til, og vi synes navn er så vanskelig.

Hadde det vært gutt hadde vi denne lista: Erik, Jo, Finn, Theodor, Peder, Jonas, Jens.
Mange fine guttenavn:) Liker veldig godt Peder, Erik, Jo og Jens. I tillegg har vi Ivar på listen vår:happy:
 
Back
Topp