Fine fliser til yttergangen?

Snickers

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Noen som har lagt noen fliser i gangen som dere er godt fornøyd med? Vanskelig å finne noen fine, synes jeg, og vanskelig å se for seg hvordan de blir når de er lagt! Bilde?

Kan legge ut ett bilde i morgen :)

Jeg vil også gjerne se! :-)

Haha hadde jeg helt glemt. Må gjøre det når jeg kommer hjem etterpå. Har bare vanlige fliser altså, ikke noe fæææænsi :)

Haha hadde jeg helt glemt. Må gjøre det når jeg kommer hjem etterpå. Har bare vanlige fliser altså, ikke noe fæææænsi :)
Hihi, og nå har du glemt det igjen! Som om jeg sku' gjort det sjæl:p Sksl ikke ha noe fææænsi vi heller, synes det er vanskelig nok med vanlige, fine fliser, jeg:)

Hihi, og nå har du glemt det igjen! Som om jeg sku' gjort det sjæl:p Sksl ikke ha noe fææænsi vi heller, synes det er vanskelig nok med vanlige, fine fliser, jeg:)
Haha jaaaa gjorde det - igjen. Men here we go :D
ImageUploadedByBV Forum1428356788.935955.jpgImageUploadedByBV Forum1428356798.402754.jpgImageUploadedByBV Forum1428356807.287359.jpg
Ikke bry dere om rotet i klesskapet :D
Veldig fornøyd med flisene. Har lysegrå vegger så da syns jeg de passet. Er vant til helt kvadratiske fliser, så derfor valgte jeg avlange da vi pusset opp. Forandring fryder :)

Vis vedlegget 111211Vis vedlegget 111212Vis vedlegget 111213
Veldig fornøyd med flisene. Har lysegrå vegger så da syns jeg de passet. Er vant til helt kvadratiske fliser, så derfor valgte jeg avlange da vi pusset opp. Forandring fryder :)
Veldig fine fliser. Kunne tenkt meg slike selv.
Vi har skifer og liker det ikke. Men forrige eier la dem for 3 år siden, så litt kjedelig å bytte den allerede.

Veldig fine fliser. Kunne tenkt meg slike selv.
Vi har skifer og liker det ikke. Men forrige eier la dem for 3 år siden, så litt kjedelig å bytte den allerede.
Takk :)
Ja det er noe med det, man føler det er unødvendig å bytte noe som er så nytt. I den forrige leiligheten vår malte vi kun vegger, her har vi pusset opp omtrent alt :D gøyyyyy

Oi, så fine! Og så stort klesskap dere har i gangen!!
Takk :) veldig fornøyd med skapet, slipper å putte så mange klesskap inn i de andre rommene. Drømmen er jo å bygge ordentlig walk-in, men det får bli senere :)

Vis vedlegget 111211Vis vedlegget 111212Vis vedlegget 111213
Noe lignende hadde mamma og før de måtte byttes pga dårlig jobb. De er utrolig fine :D dessverre valgte hun HVITE fliser etterpå...

Noe lignende hadde mamma og før de måtte byttes pga dårlig jobb. De er utrolig fine :D dessverre valgte hun HVITE fliser etterpå...
Hvite? Da får jeg sånn badefølelse. Syns hvitt er fint, men ikke på gulv og ikke i en gang. Kjipt å måtte bytte pga dårlig arbeid, da hadde jeg blitt skuffa.

D er jo helt fantastisk sett fra mitt ståsted ihvertfall! :D
Ja det er veldig deilig :) har egen vognplass og sånt. Er så fornøyd med de som bygde det på 60-tallet hehe

Hvite? Da får jeg sånn badefølelse. Syns hvitt er fint, men ikke på gulv og ikke i en gang. Kjipt å måtte bytte pga dårlig arbeid, da hadde jeg blitt skuffa.
Ja, hvite. Møkka syns på lang avstand. Ikke pent..

Vel, det er dessverre ikke det eneste som er feil... Er visst vanskelig å bygge opp et hus etter brann...

Ja, hvite. Møkka syns på lang avstand. Ikke pent..

Vel, det er dessverre ikke det eneste som er feil... Er visst vanskelig å bygge opp et hus etter brann...
Nei det er nok ikke lett det. Brann er skumle, ekle greier som ødelegger mer enn bare der hvor flammene har vært :/

Back
Topp