Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, og nå har du glemt det igjen! Som om jeg sku' gjort det sjælHaha hadde jeg helt glemt. Må gjøre det når jeg kommer hjem etterpå. Har bare vanlige fliser altså, ikke noe fæææænsi![]()
Haha jaaaa gjorde det - igjen. Men here we goHihi, og nå har du glemt det igjen! Som om jeg sku' gjort det sjælSksl ikke ha noe fææænsi vi heller, synes det er vanskelig nok med vanlige, fine fliser, jeg
![]()

Veldig fine fliser. Kunne tenkt meg slike selv.Haha jaaaa gjorde det - igjen. Men here we go
Vis vedlegget 111211Vis vedlegget 111212Vis vedlegget 111213
Ikke bry dere om rotet i klesskapet
Veldig fornøyd med flisene. Har lysegrå vegger så da syns jeg de passet. Er vant til helt kvadratiske fliser, så derfor valgte jeg avlange da vi pusset opp. Forandring fryder![]()
TakkVeldig fine fliser. Kunne tenkt meg slike selv.
Vi har skifer og liker det ikke. Men forrige eier la dem for 3 år siden, så litt kjedelig å bytte den allerede.
Haha jaaaa gjorde det - igjen. Men here we go
Veldig fornøyd med flisene. Har lysegrå vegger så da syns jeg de passet. Er vant til helt kvadratiske fliser, så derfor valgte jeg avlange da vi pusset opp. Forandring fryder![]()
Haha jaaaa gjorde det - igjen. Men here we go
TakkOi, så fine! Og så stort klesskap dere har i gangen!!
Takkveldig fornøyd med skapet, slipper å putte så mange klesskap inn i de andre rommene. Drømmen er jo å bygge ordentlig walk-in, men det får bli senere
![]()
Noe lignende hadde mamma og før de måtte byttes pga dårlig jobb. De er utrolig fineHaha jaaaa gjorde det - igjen. Men here we go
Hvite? Da får jeg sånn badefølelse. Syns hvitt er fint, men ikke på gulv og ikke i en gang. Kjipt å måtte bytte pga dårlig arbeid, da hadde jeg blitt skuffa.Noe lignende hadde mamma og før de måtte byttes pga dårlig jobb. De er utrolig finedessverre valgte hun HVITE fliser etterpå...
Ja det er veldig deiligD er jo helt fantastisk sett fra mitt ståsted ihvertfall!![]()
Ja, hvite. Møkka syns på lang avstand. Ikke pent..Hvite? Da får jeg sånn badefølelse. Syns hvitt er fint, men ikke på gulv og ikke i en gang. Kjipt å måtte bytte pga dårlig arbeid, da hadde jeg blitt skuffa.
Nei det er nok ikke lett det. Brann er skumle, ekle greier som ødelegger mer enn bare der hvor flammene har vært :/Ja, hvite. Møkka syns på lang avstand. Ikke pent..
Vel, det er dessverre ikke det eneste som er feil... Er visst vanskelig å bygge opp et hus etter brann...