Fine bukser til STORE jenter....?

SavnerBarn!

Elsker forumet
HVOOOR???
Finner ikke noe sted jo. De jeg har prøvd er enten for høye i livet så det ser ut som jeg har noe ekstra i mellom beina, eller så er de så trange i beina at jeg ikke får dratt dem ordentlig opp.
Brujer str 48 å de jeg har nå. Men str varierer jo så veldig så ikke lett å vite...
Helst en fin olabukse som ikke koset tusenvis av kroner...

Gjerne tips til butikker i Porsgrunn og Skien.

Zizzi har mye bra :) Koster gjerne opp mot tusenlappen...jeg har to derfra...en jeg fikk i gave av sambo og en jeg fikk superbillig på salg (betalte 300,- for tre plagg, sparte over 1700 kroner på handelen)

Elsker buksene. Der er kule og passer perferkt, men har ikke råd til å bare kjøpe disse. Men er kjekt å ha når man skal pynte seg litt i hverdagen, eller bruke dem på fest med en kul topp/jakke til og høyhæla sko :)

.

.

Ja var på zizzi i dag men fant ingen jeg likte eller passet.
Var en som var veldig fin oppe, men veldig stram ved knærne, har endel til overs neders på låret som syns VELDIG da...
Fant noen finer kjoler da... Hehe... Men var desverre bukse jeg skulle ha.

Gav opp å finne bukser da jeg var på mitt største (da var jeg ca 48/50). Fant jeg ikke på Zizzi, gikk jeg kun i tights. 

Dytter litt i dag og!

Dytter litt i dag og!

sliter med det samme.
jeg har rumpe, lår og legger, men ikke så særlig mye mage.
alt jeg finner er laget til folk med stor mage og tynne bein virker det som.
mange kule bukser på h&m da, men de blir jo alt for korte.
virker som de som lager klærne ikke skjønner at de som har litt mer på kroppen trenger litt lengre klær.
for jeg merker iallefall kjapt at buksene også blir lengre hvis jeg er slankere.

Sett etter et merke som heter DNY? De er superdyktige på bukser.
Vi har hatt inne både zizzi og DNY, men får mest skryt av DNY.

Og så har man jo Ciso, Deluca, Veto...

Hvis du søker på disse merkene så finner du forhandlere. Alle sammen går langt opp i str..

tror nok bare du må prøve forskjellige bukser. på lik linje som slanke personer så har man forskjellig fassong: noen er høye i livet og noen er lave i livet, noen har fett på hoftene, noen på rompa, noen på magen og er tynn i bena, noen har tykke lår men flat mage osv...

jeg har akkurat samme problem som deg, enten for trang i låra og for vid i livet (og tro meg jeg har mage! men ikke hofter) og ofte blir de for høye i livet. og jeg er "bare" str 40.

Takk takk. Da får jeg søke opp og se.
Håper jeg finner i noen butikker i nærheten, for gidder ikke bestille og måtte sende tilbake. For det regner jeg med at jeg må... Hehe...

SavnerBarn! skrev:
Håper jeg finner i noen butikker i nærheten, for gidder ikke bestille og måtte sende tilbake. For det regner jeg med at jeg må... Hehe...

Du får ta deg en mini sørlandsferie og komme og besøke butikken vår :D

Kidada skrev:

SavnerBarn! skrev:

Hvilken butikk??:)

Renate Røverdatter skrev:

Kidada skrev:

SavnerBarn! skrev:

Lingzi i søgne ;)

Kidada skrev:

Kidada skrev:

SavnerBarn! skrev:

Lingzi i søgne ;)

Ah:) Har hørt mye positivt om den:)

Kidada skrev:

Kidada skrev:

SavnerBarn! skrev:

Lingzi i søgne ;)

Ah:) Har hørt mye positivt om den:)

Så koslig å høre :D

Mamma handler mest underdeler på generous avdelingen hos lindex og kappahl. Topper og sånn kjøper hun på zizzi på herkules..  :)

Forresten! Er det ikke en butikk med litt større størrelser på down town i porsgrunn ?
Mener det er en ovenfor vero moda, cubus og kappahl.

Back
Topp