Fine brads?? Hvor handler dere??

bettand

Forumet er livet
Har lyst på noen nye fine brads. Både som passer til vintage og til andre prosjekter. Har mistet den pakken med de fine jeg hadde[8D]

Kjøpte en del søte på pandurobutikken i Stavanger når jeg var der for lengelenge siden[:)]

ORIGINAL: Skattene mine

Kjøpte en del søte på pandurobutikken i Stavanger når jeg var der for lengelenge siden[:)]

Bare det jeg ikke kikket på da jeg var innom Kvadrat igår[8D] Får se om jeg tar turen[;)]

Jeg handler mye fra utlandet, spes Danmark... har sikkert nærmere 1000 stk her, så kan sikkert avse noen hvis du vil? [:D]

Bare å sende adressenevnt [;)]

Signek: har du linker? hva slags brads er det? sånn med perle på? er det mye billigere enn i Norge?

Jeg har kjøpt brads på Papirloftet.

ORIGINAL: [Mon]

Signek: har du linker? hva slags brads er det? sånn med perle på? er det mye billigere enn i Norge?

Jeg har kjøpt brads på Papirloftet.

Pleier også kjøpe på papirloftet. Bare lurte på om noen visste om noe annet[;)]

Jeg kjøper på qxl, det er MYE billigere synes jeg...

-men det krever at man følger med, for de kommer gjerne i LOT... :-) Eneste er vel at det er lite til vintage der... er ofte veldig fargeglade brads, og samlinger med mange forskjellige i pakken, så  er jo en del jeg ikke alltid bruker ......

Jeg kjøper som regel de bradsene til Papirloftet, de halvperlene de har, de er så lekre, nydelige farger. [:D]

ORIGINAL: toneany

Jeg kjøper som regel de bradsene til Papirloftet, de halvperlene de har, de er så lekre, nydelige farger. [:D]

Synes de er så fine. De som er papirloftet sine egne ser jo ut som ordentlige perler[:D][:D]

Back
Topp