FINALLY!!!! baby bootie! *bilde*

OhBaby!

Venter på en lillebror/søster <3
Novemberskattene 2014 <3
Desemberskattene 2014
fyyy som jeg har streva!!

klarte det til slutt nå i dag,med krok nr 4 og dbl extra fine merino,og den opprinnelige engelske oppskriften.

ORIGINAL: Fridasinmamma

Så flink du har vært[:)]

Søte booties

Gratulerer! Sliter med de jeg,også, enten blir de for store eller for små. Nå bruker jeg dobbel tråd av baby garn fra Europris (ikke det tynneste) og finner nr 4. Forlenger sålen med 4 masker, så får vi se når de forhåpentligvis blir ferdige[:D]

Kjempe fine [:D]

ORIGINAL: Teddyboy

Gratulerer! Sliter med de jeg,også, enten blir de for store eller for små. Nå bruker jeg dobbel tråd av baby garn fra Europris (ikke det tynneste) og finner nr 4. Forlenger sålen med 4 masker, så får vi se når de forhåpentligvis blir ferdige[:D]

godt vi er flere som ikke har knekt bootiekoden! ;) jeg fant ut at jeg måtte lage sålen skikkelig stram,åsså litt løsere resten,hehe

lykke til,håper på bilde av ferdig bootie fra deg snart!

quote:

ORIGINAL: Teddyboy

Gratulerer! Sliter med de jeg,også, enten blir de for store eller for små. Nå bruker jeg dobbel tråd av baby garn fra Europris (ikke det tynneste) og finner nr 4. Forlenger sålen med 4 masker, så får vi se når de forhåpentligvis blir ferdige

godt vi er flere som ikke har knekt bootiekoden! ;) jeg fant ut at jeg måtte lage sålen skikkelig stram,åsså litt løsere resten,hehe

lykke til,håper på bilde av ferdig bootie fra deg snart!

Joda, jeg skal gjøre en real innsats for å bli ferdig nå, men om de kommer til å passe lillegutt vet jeg ikke. Godt å høre det ikke bare er jeg som sliter med disse!

Nydelige

Back
Topp