Final countdown!!

Gratulerer med 36 uker :) du kan trygt gå i svømmehallen! Går selv på vanntrening for gravide i svømmehall og skal gå frem til 1 uke før termin! :)
 
Gratulerer med 36 uker :) du kan trygt gå i svømmehallen! Går selv på vanntrening for gravide i svømmehall og skal gå frem til 1 uke før termin! :)

Så bra!! Er det bare boblebad man skal passe seg for da? Har lest noe om bakterier ved eventuell åpning tidligere..
 
Har hørt det er trygt til slimproppen går! Nå fikk jeg lyst til å bade jeg og.. Høres digg ut! :)
 
Tenkte at det var lurt å ta med elstemann i svømmehallen nå, for det kan bli leeenge til neste gang =)
 
spurte jordmor om dette denne uken fordi eldste går på småbarnssvømming. kjekt å vere med så lenge som mulig.
hun sa at det var bare å bade og kose seg så lenge jeg ikke ble uvel av det. hun ville ikke badet om vannet var gått, og derson en var sikker på at slimproppen var gått..
Så skal kose meg på svømming..
 
Å, det hørtes utrolig deilig ut å bade! Men kan ikke si at jeg har så veldig lyst til å sprade rundt i bikini med den store magen, den bleike norske vinterhuden og ankler som ser ut som tømmerstokker pga vannet i kroppen, hihi.
 
Haha! Nei, det blir ikke et lekkert syn for de andre som måtte være der på samme tid som oss! Men det er ganske deilig å bade og føle seg litt lett igjen =)
 
Back
Topp