Fin tøy til babygutt- trenger tips :-)

Gravid med Gravøren!

Elsker forumet
Elsker Newbie sitt, er det noen andre merker dere har som favoritt?

Liker ikke så godt gutteklær med monster ol, men heller mer delikat om dere skjønner.

Memini har mye fint til gutt og ikkje minst Mole! Litt dyre klær, men veldig kjekt å ha noen ekstra fine sett til babyen! ;)

Mayoral og er et merke som har veldig yndige gutteklær! Er et spansk merke! Vet at torguns.no selger det! ;)

Name it har mye fint!! Der kjøpte jeg mye til gutten min.. Liker heller ikke klær med så mye bilder og greier på.. :)

Synes newbie har finest klær :) er veldig lite fan av sterke farger, mønstre og motiv så vil og gjerne ha det mer delikat hehe. En smule sær kan man si! :)

Synes newbie har finest klær :) er veldig lite fan av sterke farger, mønstre og motiv så vil og gjerne ha det mer delikat hehe. En smule sær kan man si! :)

Syns ikke det er sært i hele tatt:-) her har jeg tre jenter fra før, og alltid likt å ha fine klær til dem, ikke med masse mønster ol.
Så nå når gutten kommer føler jeg at jeg smaken ikke har endret seg der da! Unngår de værste guttegutt klærne;-)

Jeg har jente fra før, så liten erfaring med gutteklær.. Er ikke så glad i sterke farger/print, men synes Wheat har mye fint, tror det gjelder gutt også :) Handler også en del Hust&Claire :)

Er enig i det som blir sagt over her - synes det er veldig mye av gutteklærne som er i alt for skrikende farger og mønstre. Jeg har kjøpt en del på NameIt, også har jeg bestilt noe fra en nettbutikk som heter Lillevea.no, og en del fra eBay der jeg har funnet noen veldig fine Polo Ralph Lauren sett :)

Når gutten vår var liten gikk det mye i name-it klær,Cubus,lindex og noe hm.newbie tok ikke helt av før han var større og han var for stor til de klærne :p men når større str kom var han for store til de også :p
er mer plagg nå med biler/fly og div på,men de velger han :)

Jeg er helt enig med deg:) Har ikke barn fra før, men jeg synes pene klær er penere enn masse sterke farger og mønstre:) Iallefall når de er små:) jeg vet ikke om jeg får gutt eller jente ennå, men magefølelsen sier gutt:)

Back
Topp