Fin musikk

Malin88

Flørter med forumet
Her er en liten liste over FIN musikk(synes jeg da):

"mama" med GENESIS (live-sangen liker jeg best)
"you`re the one" med KINGDOM COME
"all you zombies" med HOOTERS (en fortelling om/fra bibelen, jeg er OVERHODET IKKE kristen, men denne er nydelig)[:(]
"remember me" med JOURNEY
"love bites" med DEF LEPPARD

å!! en DØDSBRA sang til: "Delirio mind" med SCOTCH
Dæven, DEN må dere høre!! Drit bra! [8D]

Jeg liker:

-Surferosa: Royal Uniform
-Pixies: Here comes your man
-Green Day: American Idiot, og when september ends
-Evanescence: Bring me back, My immortal og solitude
-Outkast: Hey ya
-U2: vertigo og elevation
-REM: masse masse sanger

og masse andre sanger som er litt rocka

Åhhh... hadde nesten glemt ut pixies med "here comes your man"

og The Smiths med "this charming man" [8D]

Pixies sin here comes your man er bare konge, skikkelig fest musikk hvor gulvet svaier og alle synger med![:D]

Ja og så er den så munter at en er nødt til å bli i godt humør...[&:]

Hos oss er det aldri fest uten pixies, personlig er jeg ikke så stor fan av dem, men noen av dem er bare helt rå.
Gubben min har et par favoritter av pixies, den ene er: "here i am with my hand", men ellers har han vel alt av dem.

Where is my mind med Pixies er også kjempebra. Har ikke hørt de to andre, må hjem og laste de ned.

Ser ut som om vi liker mye av den samme musikken Aftenstjerne [:)]

JA kan virke sånn, liker du også litt rocka musikk? Hvis du liker litt pixies så er surferosa å anbefale.

Ja, jeg liker mye forskjellig musikk, men alle bandene/sangene jeg plasserer i "favoritt" katagorien er litt rocka. U2 og REM er to av de store favorittene, og jeg synes alle de andre du har nevt er bra også [8D]

Jeg har litt epoker i forhold til musikk, men noen er og forblir slagere.
Men pixies Here comes your man er et stort must, den er så bra[8D]

Enig med du... HOOTERS har MYE bra musikk....!!!!

U2 er jo bare helt konge da...alt de har er bra...kan alle sangene dems...er veldig"fan" av de pluss at jeg liker bertine zetelitz og briskeby[:)]

Hva synttes der om GÅTE da? Jeg syntes de er så sinnsykt bra! Er så tøft og nyskapende! Var på konsert med dem, og det var en opplevelse! Utrolig bra live!

Liker surferosa også. Hun vokalisten er stilig! Men de er jo ikke noe lik gåte i musikkstil, så kan ikke sammeligne med dem. [;)]
Kjenner bare et par stk som hører på gåte, og sambo kan ikke fordra dem, så jeg får bare hørt på når jeg er alene.. Hehe![:D]

Gåte er litt spest.syns jeg, men jeg tenkte mere på at surferosa er et diggbra norskt band.jepp jepp

Yes! Partyparty! Syntes de er best med masse volum![;)] Royal Uniform har et herlig refreng. Men det har Bendik og Årolilja og Rike rodeningegård også![;)]

Royal uniform er dødsbra men kommer på andre plass i forhold til pixies sin here comes your man, da er det fest da. Gulvet svaier, folk spruter øl og drinker og gauler med, fest ja[8D]

Leste mye om der der pixies her oppe. Må vel laste den ned, i morgen.. Så får vi se om den holder mål. [;)]

Her er Counting Crows med Mr. Jones en skikkelig festslager! Har vært det i flere år![:D]

Back
Topp