fin kjole?

schnuppaluppa

Gift med forumet

også i denne fargen

Syns den med rødt var så tøff....lyst på....men egentlig kler jeg den andre bedre med tanke på farger. Lurer på og bestille en....Hva syns dere?

hmmm....der kom det ikke opp noe... prøve og fikse... der gikk det. [:D]

SÅÅÅ FIN! [:D][:D][:D]

Jeg likte den nederste best, men det er sikkert fordi jeg er litt låst i tanken på at rød = jul[8D][:D]

NYDELIG! [:D]

ORIGINAL: Vand

SÅÅÅ FIN! [:D][:D][:D]

Jeg likte den nederste best, men det er sikkert fordi jeg er litt låst i tanken på at rød = jul[8D][:D]

NYDELIG! [:D]

hmm....vaaanskelig valg. Kan bruke den i bryllup? Er ikke så mange andre festligheter jeg er på som den kan brukes i...[8D]

De var driit tøffe begge to. kanskje litt enig med Vand, rødt forbinder jeg med jul - tror kanskje jeg synes det nederste er finest[8|]

*må tygge litt på de der.... usikker på hva jeg syns*

begge to er nydelige og jeg forbinder ikke den røde til jul! Men så er rødt en av mine favoritt farger og passer til hver anledning syns jeg[:D] hadde selv gått for den røde[:)]

Liker veldig godt slike kjoler, så synes de var knallfine begge to! [:)]

den nederste ble litt for mye farger for meg.. men det den var kjempe fin.. begge var kjempe fine[;)]

ORIGINAL: shorty86

den nederste ble litt for mye farger for meg.. men det den var kjempe fin.. begge var kjempe fine[;)]

Er det jeg føler og.....tror nok jeg går for den røde, syns den var tøffest. Bruker gjerne rødt utenom i juletiden. [:D] Og når den skal brukes får jeg brune meg opp med spray tan eller no. [:)]

Takk for innspill girlz.

Back
Topp