Fin Fredags Morgen

*Twixie*

Forelsket i forumet
For en fin Fredags morgen. Selv om vi som alltid hadde dårlig tid.
I dag har vi ikke sendt Elias i barnehagen, men en SEBRA. For i dag er det karneval der borte.
Det var en veldig stolt Elias som dro dit med sitt selvvalgte kostyme. Han fikk velge i både pirat, løve og klovn og masse annet. Men han elsker Sebra, så det måtte jo bli det!
Og det var så artig når vi leverte han, for så og si alle var utkledd som søte dyr.
Og noen var ikke utkledd.

Nå har jeg vært på butikken og kjøpt rundstykker, og reker i majones! Så nå koser jeg meg med frokost.
Tok det meste av helgevasken i går, så da er det bare kjøkken å bad som skal fikses i dag.

Har dere noen planer for dagen??

STOOOOR GOD HELG FRA MEG

Hørtes kjempe kos ut

Jeg begynner på jobb kl.14.30 i dag.
Har akkurat levert poden i b.hagen, skal se på days of our lives som begynner snart.
Og så skal jeg finne senga etterpå.
Sov ganske urolig i natt, opp 3 ganger å tisse og våknet en gang av at magen spente seg.
Så føler meg ikke helt uthvilt.

Det var godt jeg leste denne - tror de har karneval i barnehagen er til uka og bør få skaffet kostyme.. pappan tenker ikke på sånt og siden jeg har ligget som et tomt skall her i noen uker så har ikke jeg tenkt på det heller :p

Jeg har fått i meg litt frokost, tenkte å ta meg en dusj før jeg og mannen tar i butikken.
Tar kvalmestillende med rød trekant så mannen må være sjåfør hehe

Ellers bare ta det med ro :)

Så gøy med karneval da:) I bhg til lillesnuppa er det ikke karneval før sterten av mars.. litt senere enn alle andre, men det positive er vel at alle utkledningsdrakter er på halv pris innen den tid

Jeg har hjemmekontor idag, så sitter nå og jobber (og kikker litt på bv) ser på god morgen norge og spiser frokost. Elsker å kunne jobbe hjemmefra innimellom!

Mannen i huset skal ut med jobb ikveld, så jeg har invitert noen venninner på litt skravling og the voice :)

God fredag!

Hei og hopp!

Karneval er gøy! Det var forrige fredag hos oss, og da sendte vi av gårde en politimann:). Kjempestas!

Jeg har startet dagen med en is he he...gir meg over:). Det var skikkelig godt da;). Nå er det litt avslapning i sofaen, og så skal jeg være litt flink..prøve i alle fall. Senere i dag skal vi feire min morfar som i dag er 86 år. Det blir kos! Tror også guttepjokken skal ligge over hos mormor til i morgen, og det elsker han. Mormors gullgutt:).

Sikkert en veldig søt sebra =) 
I bhg til mini har de maskerade, de har malt hver sin maske og skulle spise taco i dag!
Gjett om han gledet seg - det er jo livretten hans =) 
Slapp dag på sofaen for min del. 
Vasker litt klær og slikt. 

Så gøy med karneval! :) Jeg har vært med lillegutt i barnehagen og vært hos hestene! Begynner på jobb kl. 1245, så før den tid må jeg får gjort ferdig en oppgave som skal leveres inn idag :) Sambo drar bort på jakt i helga, så jeg og lillegutt blir alene.. Eller alene blir vi egentlig ikke :p Siden jeg har jobb til 20 idag og ifra 0800 til 1530 i morgen, kommer tantene på besøk og skal passe lillegutt mens jeg jobber :) Han ELSKER tantene sine, så det blir nok stor stas!!

Ha en fin dag videre!

god morgen alle sammen.
Vi sov lenge i dag, noe som gjor veldig godt. Ikke for ryggen, men for resten av meg ihvertfall :)
Har sendt lille snuppa til bestemora, og jeg gjør INGENTING!!!
Lurte på å spise litt is, siden jeg ble frista..

Skal på jobb 14.45-23.30 i dag og i morgen.. Skikkelig kosehelg ja

Back
Topp