Fin dag i dag!

mrs.L

Elsker forumet
Kanskje ikke like fint vær ute i dag som i går og i dag må jeg vaske hele huset...[8|] MEN! I kveld kommer min bedre halvdel hjem etter 14 dager i nordsjøen. Gleder meg som en liten unge jeg[:D][:D] Gleder seg han også da.. Tror nok det er tyngre å reise vekk nå etter gullet kom til verden.. Han ringer hjem 1-2 ggr pr dag+ at han vil ha bilder på mail et par ggr i uka, søt da[:)]

Ha en fin helg alle sammen og lykke til med dåp for dere som skal ha nå på søndag!

Ikke så fint værher heller.
Det er overskyet - har regnet, men sluttet. Håper det blir litt bedre i helgen.
Men jeg har vært litt effektiv da....Vasket vinduer på kjøkkenet, stua og soverommet vårt + byttet gardiner på disse rommene. Så har jeg små ryddet litt over det hele...

GOD HELG

ORIGINAL: bondekone

får ha en fin helg du og forstår gått at du gleder deg nå når mann din kommer hjem,sikert rart for ham å være borte så lenge og kommer hjem å ser hvor mye ho har forandret seg og tenk på når ho begyner å krabbe,gå og prate, det var en av grunnene til at mann min fikk jobb her hjemme , han jobbet i sverige da Dennis kom til verden og han klarte til slutt ikke å reise fra oss, følte han mistet for mye tid med guttungen.

ææææææææ fint vær NOT[:'(]her har det begynt å snø[:'(]

Han syns det er litt vanskelig ja.. Men det positive er jo at han har helt fri de 3 el 4 ukene han er hjemme om gangen.. Får nå se hvor lenge han holder ut når hu vokser til[:)]

Back
Topp