Filmtips

• Trådstarter Trådstarter Wardruna
  • Opprettet Opprettet
W

Wardruna

Guest
Har lagt meg til rette i soffan med pc'n på fanget og er klar for å kjøre netflix, men aner ikke hva jeg skal se på.. Jeg ba mannen spille litt Fallout, så jeg kan få litt fri, haha!
Noen som har no bra å komme med? Liker det meste :)

Jeg så Malificent forrige uke og elska den! Man må nok være litt glad i eventyr da.

Jeg så den på kino, fantastisk filmopplevelse! Så den hjemme en gang seinere, da blei den ødelagt.. :( Burde ikke vært lov å se film hjemme, med mindre man har ekte hjemmekino! hehe

To filmer jeg enda har til gode å se. Takk :)
Anbefaler virkelig begge to! :)

X-men days of future past, x-men origins wolverine (han er så heit), guardians of the galaxy, stardust, hobbitentrilogien, juno, evig solskinn i et plettfritt sinn.

Har sett alle.. Wolverine ;) *sikle*
Haha, typisk! Er ikke flink til å se film lenger, og når jeg først gjør det er det visst veldig mainstream. Før så jeg bare rare, artsy greier, men husker ikke så mange titler fra den tiden. Øyenstikkeren gjorde inntrykk, husker jeg. Men så husker jeg ikke flere :p Jeg er Dina likte jeg også, men ikke så veldig smal den heller. De to er jo litt langsomme dramafilmer.
Har du sett svidd neger? Den syns jeg er kjempemorsom.

Jeg er litt sucker for å se litt romantiske komedier om dagen! Anbefaler derfor No reservations, Blended (blandede følelser på norsk), Letters to Juliet, The girl next door. I tillegg er filmen The way way back ganske bra, og en annerledes film:) ingen triste filmer her i gården! :P

Jeg føler veldig for en feel-good film i dag! Tips?

Jeg er litt sucker for å se litt romantiske komedier om dagen! Anbefaler derfor No reservations, Blended (blandede følelser på norsk), Letters to Juliet, The girl next door. I tillegg er filmen The way way back ganske bra, og en annerledes film:) ingen triste filmer her i gården! :p

No reservations så jeg faktisk her om dagen :p
Blended står jeg over, takler ikke Adam Sandler... Letters to Juliet har jeg sett, The girl next door er ikke helt min greie og The way way back har jeg ikke hørt om. Skal sjekke den ut :)

Altså, vanskelig, moi?! Haha Er så enkel atte!

Jeg føler veldig for en feel-good film i dag! Tips?

No reservations så jeg faktisk her om dagen :p
Blended står jeg over, takler ikke Adam Sandler... Letters to Juliet har jeg sett, The girl next door er ikke helt min greie og The way way back har jeg ikke hørt om. Skal sjekke den ut :)

Altså, vanskelig, moi?! Haha Er så enkel atte!

Haha, lov å være det! Må innrømme at jeg ikke er en særlig fan av Adam Sandler selv, men i denne filmen er han en så ålreit karakter, og søt og snill familiefar! Har sett filmen 2 ganger faktisk! Drew Barrymore er kjempesøt :)
Er en annen film som heter noe med Heaven eller noe, også romantisk komedie, fin den å! Og klassikeren How to lose a guy in 10 days! John Tucker must die da? ;) Lovlig blond?
Jeg er så kjiip at jeg gjerne ser filmer om igjen for å kose meg! :P

Haha, lov å være det! Må innrømme at jeg ikke er en særlig fan av Adam Sandler selv, men i denne filmen er han en så ålreit karakter, og søt og snill familiefar! Har sett filmen 2 ganger faktisk! Drew Barrymore er kjempesøt :)
Er en annen film som heter noe med Heaven eller noe, også romantisk komedie, fin den å! Og klassikeren How to lose a guy in 10 days! John Tucker must die da? ;) Lovlig blond?
Jeg er så kjiip at jeg gjerne ser filmer om igjen for å kose meg! :p

Jeg er ikke så veldig på de typisk amerikanske romantisk komediene.. Noe funker, men.. :p

Jeg er ikke så veldig på de typisk amerikanske romantisk komediene.. Noe funker, men.. :p

Skjønner det! Er ikke for alle! :P Hvis du finner noen spennende filmer, så får du si ifra. Jeg ser gjerne alt, unntatt grøssere og skrekk. :)

Jeg er en sucker for skrekk :D
Hahaha! Hvordan klarer du det? Er det ikke skummelt og jævlig? :P

Siste skrekkfilm jeg så, var The Grudge! Jeg blir så redd og får skikkelig sovevansker i ukesvis etterpå!
Hvis jeg kommer veldig på overtid I forhold til termin, får jeg kanskje vurdere skrekkfilm. Da skjer det kanskje noe i kroppen! :P

Back
Topp