Filmtips!

Tyttebæra

Elsker forumet
Skal laste ned NÅ, så den er klar til ikveld! Har dere noen tips? Filmen må være ny, og ikke skummel. Jeg tør ikke se sånt alene [:D]

Ja, har lasta den ned, men tror den er kjedelig og se uten tekst. Meeen, det blir nok den ikveld [:)]

Den er ikke akkurat ny, men MÅ bare anbefale the notebook hvis du ikke har sett den[:)]

Jeg syntes Black Swan var ikke i nærheten av det jeg hadde forventet meg [&:] Men nå liker jeg rene dansefilmer uten for mye "tull" [8D]

ORIGINAL: Julia89

The town,(digget den!)  Life as we know it(den er morsom!), Love or other drugs(ikke sett, men skal se nå ikveld)  Alle de 3 er helt nye

The town, hva handler den om?

ORIGINAL: Tyttebæra

The town,(digget den!)  Life as we know it(den er morsom!), Love or other drugs(ikke sett, men skal se nå ikveld)  Alle de 3 er helt nye

The town, hva handler den om?

Det er Action, handler om noen som utfører bankran, haha, den er morsom i tillegg! [:)] Jeg så den på kino da, og ble jo helt inni filmen! [8D]

Blæ, jeg takler ikke action/komedie [8D] Du har ikke heller lyst og sende meg linken til de episodene av OTH som er komt nå etter de hadde pause? Har kun sett den første ep [:)] LOVE U [:D][:D]

Nope [:D]

Sendte linkene på FB [;)] 

Due date og get him to the greek[:D]

Back
Topp