Filmer. :)

JPSK

Elsker forumet
Noen som har gode filmtips?

Jeg er svak for romantiske komedier, og komedier generelt. Mindre fan av stressende action, men en god thriller er ikke å forakte. Samme med drama. :)

Så en KJEMPEVITTIG film på kino i dag, lo meg fillete. "The Heat" må jeg anbefale på det sterkeste. Sjekk ut traileren på filmweb! ;)

My sisters keeper var en fantastisk film, men finn frem lommetørklet :)

Vraltemor!
Mor til jente født August 2011.
Venter nr. 2 7. Februar 2014

Noen som har gode filmtips?

Jeg er svak for romantiske komedier, og komedier generelt. Mindre fan av stressende action, men en god thriller er ikke å forakte. Samme med drama. :)

Så en KJEMPEVITTIG film på kino i dag, lo meg fillete. "The Heat" må jeg anbefale på det sterkeste. Sjekk ut traileren på filmweb! ;)
Ååh den vil jeg se!!!

Venter førstemann 22/26 feb
Sendt fra appen :-)

Skravler med Jippi <3

Ååh den vil jeg se!!!

Venter førstemann 22/26 feb
Sendt fra appen :-)

Skravler med Jippi <3

Gjør det!!! Den er til og med mer morsom en traileren tilsier!! :D

Innen for sjangeren thriller er Sinister den siste og kanskje den beste jeg har sett. Jeg synes den var skummel :p

Romantisk komedie er også av mine favoritter, men så var det å komme på titler da :p Ikke min sterkeste side! Haha :D I tilfeldig rekkefølge: You, me and Dupree. Elf (julefilm). The Break-Up. Ryktet går. The Holiday. The Notebook (ta frem lommetørkle!). P.S. I Love You. Stolthet og fordom. Mamma Mia. She´s the man. Hangover.

Ja, dette er noen jeg kom på hvertfall :)

My sisters keeper var en fantastisk film, men finn frem lommetørklet :)

Vraltemor!
Mor til jente født August 2011.
Venter nr. 2 7. Februar 2014

Kan anbefale denne! Men den er samtidig veldig trist så du må ha lommetørkle! Nydelig historie - på godt og vondt.

Ps I love you, the notebook <3
Også er jeg fan av bridget Jones *rødme*

Back
Topp