Filmer du ikke har sett?

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Inspirert av favorittfilmtråden.
Er det noen av de store filmklassikere/populære filmer du ikke har sett?

Jeg feks aldri sett Titanic eller Pulp Fiction.

Ringenes herre. Sovna av kjedsomhet av eneren, relativt tidlig i filmen. Så det ble med det. :p

Gudfaren og ringenes herre :p
Gudfaren kunne jeg tenke meg å se, ringenes herre frister inne

Har aldri sett noe av Harry Potter og Ringenes herre.
Har heller ikke sett 50 shades of grey (enda) bare lest bøkene.

Die untergang eller noe...
Og gjøkeredet.
De må jeg få sett!

Har ikke sett gudfaren og pulp fiction.

Pulp fiction
Kill bill
Gudfaren
De aller fleste norske filmer :p Hater de.

Ja og Star Wars.

Gudfaren

Aldri sett en eneste bond-film.

Har sovna gjennom de fleste klassikerne som folk har mast om at jeg MÅ se. Gikk medielinja, så det var mye sånt.. :-P Ringenes Herre liker jeg da. Men Gudfaren, Pulp Fiction, James Bond, Titanic, Star Wars.. snork.. :-D

Mange! Etter en samtale med mann og svigerfar kom disse frem, men er mange fler:

Gudfaren, Star Wars, Bond-filmene, RoboCop, Rambo, Crocodile Dundee, Blues Brothers bl.a. :)

Mange! Etter en samtale med mann og svigerfar kom disse frem, men er mange fler:

Gudfaren, Star Wars, Bond-filmene, RoboCop, Rambo, Crocodile Dundee, Blues Brothers bl.a. :)

Har heller aldri sett Star Wars, Gudfaren, ingen Bond-filmer, ikke Rambo eller Rocky eller Blues Brothers. Og så er det noen krigsfilmer jeg ikke har sett, tror ikke jeg har sett The Green Mile eller Saving Private Ryan, og noen flere av den typen. Men kan jo si at det meste er filmer jeg er villige til å se, syns det er gøy å ha sett slike som alle har sett, og spesielt når man dermed forstår referanser man har hørt ofte. Men sånne som Star Wars skjønner man jo selv uten å ha sett filmen, for Star Wars er bare så over alt.

Men jeg kan ikke begripe hvordan folk kan la være å se Ringenes Herre :o

Ganske mange faktisk.. Har aldri sett Braveheart, Gudfaren, Star Wars, Pulp Fiction og Kill Bill f.eks:p

Gudfaren har jeg kommet meg unna! :D

Back
Topp