Filmer av fødsel

Tassen

Andre møte med forumet
Hei
Er det noen som vet om det finnes noen fine filmer om fødsel? Og i tilfelle hvor en får tak i det?[:)]

Prøv biblioteket!Der fikk jeg lånt meg en fin film,men husker ikke hva den heter.

Heisann.

Jeg synes du er tøff som har lyst til å se fødselsfilmer. Jeg vil helst ikke vite hva som foregår der nede. Selvfølgelig er det greit å få litt tips om hvosdan man skal puste og alt det der, men da jeg fikk første mann hadde jeg ikke sett et eneste bilde og ville ikke høre noen fødselshistorier for alle fødsler er forskjellige likevel. Nå har jeg bare meg selv som referanse og det holder lenge... (jeg har bare gode minner altså.)
Tror det er en grunn til at man ikke kan bøye seg ned og se hva som skjer under fødselen....
Jeg både gleder meg og gruer meg i allefall!
Lykke til

Hei hei...

Litt enig med snart2... Tror det holder å se bilder jeg, ikke levende bilder kanskje... Med lyyyd... ooooææææh....

Vi har bare oss selv å stole på helt til slutt, og alle er forskjellige. Man får så kjempegod hjelp og trøst og støtte underveis at det går nok bra!

Men selvfølgelig, alle er forksjellige. Jeg hadde et litt sånn "hjeeelp" forhold til fødselen i begynnelsen av graviditeten, men nå gleder jeg meg faktisk mest, og da bare har jeg tenkt å beholde den følelsen...

Lykke til uansett! Klem fra meg :)

Hei dere.

Jeg så fødseler på tv ca 1 uke før jeg fødte og jeg syntes ikke det var så ille som de på tv. Damene skrek og skrek og jeg tenkte - no way am i gonna do this. Men jeg kom på føden og ut kom en gutt uten skriking. Selfølgelig bannet jeg under veene og strevde litt under press veene, men jeg trodde dama på tv skulle dø så da tror jeg at jeg hadde en ok fødsel. Håper på en ok til. Tvi, tvi.

Klem

Back
Topp