Filmen TWILIGHT

Nr 4

Gift med forumet
Noen som har sett den...evnt reaksjoner?[:D]

Jeg har sett den. Bra film, bedre enn forventet. Hadde ikke noe forhold til Twilight på forhånd, ikke lest bøkene, så jeg ble gledelig overrasket over filmen. Og hehe, glad for at jeg ikke lenger er tenåring. Den kjeitete forelskelsene o.l.

Men definitivt en film jeg kan anbefale. [:D]

ORIGINAL: nr 4

Noen som har sett den...evnt reaksjoner?[:D]

Jeg så den forrige uka..ble helt hekta jeg hehe..så nå skal bøkene kjøpes, og oppfølgeren skal definitivt ses når den kommer ut i nov...blir nok til at jeg ser filmen fler ganger før den tid..Robert Pattinson er jo bare så "hot" hehe

ORIGINAL: Lykketrolle

Jeg har sett den. Bra film, bedre enn forventet. Hadde ikke noe forhold til Twilight på forhånd, ikke lest bøkene, så jeg ble gledelig overrasket over filmen. Og hehe, glad for at jeg ikke lenger er tenåring. Den kjeitete forelskelsene o.l.

Men definitivt en film jeg kan anbefale. [:D]

Kjempekjekk film!![:)][:)] 

sett den 5 ganger jeg[:D] så ja[;)] jeg synes den er helt utrolig bra!
gleder meg til oppfølgerene!

jah, den har jeg sett[:D]

Drømte til og med en veldig virkelig drøm i natt om han Robert Pattinson..*sikle*
Hoff,kjenner suget i magen[8D][:D][:D]

Men hysj, ikke si noe til gubben[8D][:D]

hihi[8D] han er nydelig! sånn hår som han skulle alle mannfolk hatt[;)]*sukk*
ORIGINAL: Apeloffen

Drømte til og med en veldig virkelig drøm i natt om han Robert Pattinson..*sikle*

ORIGINAL: B.Davis

hihi[8D] han er nydelig! sånn hår som han skulle alle mannfolk hatt[;)]*sukk*
ORIGINAL: Apeloffen

jøm jøm gimmi søm[:D]

Henger meg på igjen...Robert Pattinson er bare helt drit deilig...og med de øynene...helt hypnotiske..greit det er linser han bruker...men allikevel haha...tenk å ha en kjæreste som ofrer alt for å være sammen med deg...ble helt satt ut jeg når jeg så filmen...gleder meg til oppfølgeren..skal kjøpe dvd når den kommer ut i USA 21.mars[:D]

sexy sexy sexy sexy sexy sexy..need I say more[:D][:D]

Back
Topp