Filmen 'Grace'

tuppis

Glad i forumet
å fyttikatta... jeg må bare fortelle dere om en film jeg så igår kveld..
den var syk!! En merkerlig film ! Den kan til tider, eller.. mesteparten av tiden være nokså ekkel.
Filmen handler rett og slett om ett spebarn som ikke er som alle andre, og en mor som ikke tørr å dra til sykehuset.
Denen filmen inneholder en del blod.
Filmen er ikke til å annbefale om du skal til fødestua i løpet av kort tid, eller om du er sensitiv på dette området.

men meg derimot, som skal på fødestua om ikke aaaaaalt for lenge...syns det gikk greit.var bare mye ekkle greier[:-]

Laster den ned nå, skal se den i kveld :D

Vi laster ned her også [:)]

Ser du sier den var ekkel osv, men var det en bra film da?? [:)]

Er den å få leid nå?

da skal visst jeg og se den:P

ORIGINAL: dolly duck

Er den å få leid nå?

søkte litt på den. 2009 kom den, så burde vell gå ann å få leid en plass [:)]

ORIGINAL: FrøknaFraDalen

ORIGINAL: *Meya*

kan jeg få link så jeg også kan laste den ned ?

Bruker bare http://www.filepost.org/ jeg da, der må man være medlem. Men verden er jo full av torrentsider, bare å søke, det...

der må man være medlem.

Da blir den stora frågan: hvordan bli medlem?[8D]

ORIGINAL: FrøknaFraDalen

kan jeg få link så jeg også kan laste den ned ?

Bruker bare http://www.filepost.org/ jeg da, der må man være medlem. Men verden er jo full av torrentsider, bare å søke, det...

okay [:D]

ORIGINAL: Arianne SmartASS

der må man være medlem.

Da blir den stora frågan: hvordan bli medlem?[8D]

Via invitasjoner, tror jeg... Men vet ikke når man "tjener opp noen", gubben har liksom vært der for alltid, og har aldri fått noen.

bra og bra..var vel at det skjedde så mye hele tidden at du ble litt slukt i skjermen..ting du kanskje har tenkt på som annaledes og sånt..den var sinnsykt syk og ekkel, men den var ikke så bra[8D]

Jeg er nå ca en halvtime ut i filmen, og har vel egentlig skjønt hva som har skjedd... Men den er ikke så verst.

....eller kanskje ikke det er slik jeg tror.... Hmmmm ...

Slutten gjorde filmen dårlig. Eller skal jeg si konseptet gjorde filmen dårlig? Vet ikke helt. For det ødela litt at det var som det var...

Back
Topp