Film

Maylo88

Flørter med forumet
✨️Julestjernene2023✨️
Er det noen filmer dere anbefaler for oss gravide lettrørte å se?

Og har dere noen favorittfilmer nå som dere er gravide?

Husker jeg så et par filmer i forrige graviditet, men kommer ikke på hva de heter.

Synes What to expect when you're expecting er fin [emoji14] komedie om å få barn :) flere historier man følger!

Ellers har jeg seriedilla, jeg da [emoji4] begynte nettopp på Gilmore girls igjen, fordi jeg blir i godt humør [emoji14]

Ingen spesiell ifht graviditet, men nå nærmer det seg desember og tiden for Love Actually [emoji7][emoji7][emoji7]

Er vel verken spesielt for gravide eller lettrørte, men jeg og mannen har nettopp kjøpt Pirates of the Carribean 1-5 for å se om igjen [emoji23]

Ser på serie på Netflix som heter call the midvife.

Eg blir rørt av alt til og med reklamer [emoji85] men synest desse hallmark filmene (spesielt julefilmene) er søte filmer [emoji5] er nett ferdig med heile serien til saving hope (der siste episoden vart gråting i 42 min!!) liker ikkje for masse spenning og sånn no når eg er gravid, for da tar eg det med i drømmeland og det blir voldtsomt [emoji23][emoji23][emoji23] liker ellers slike rørende filmer som the notebook, og dei andre Nicholas sparks filmene. Og serendipity [emoji7][emoji56]

Jeg tar også til tårene av reklamer og sånt.. Blitt helt ekstremt [emoji23] Men må si meg enig i slike julefilmer, er noen på Netflix. Om det er årstiden eller noe vet jeg ikke. Men julefilmer er så fint! Gråt jo av Pitch Perfect på tv igår og da[emoji87]

Vet om rørende filmer men vet ikke om de er for gravide:
Seven pound
The notebook
The theory of everything
The good lie
Now is good
This is us
Changaling
The fault in our stars
You’re not you
Me before you
Det er de jeg kommer på nå.

Takk for alle de gode tipsene dere:)
Ikveld skal jeg kose meg med film! :happy093

På NRK kl 11-12 i ukedagene går en serie som heter Nytt Liv i East End. Handler om jordmødre på 50-60-tallet. Den har jeg lagt min elsk på [emoji7] Lurer på om det er den som heter Call the Midwife som er nevnt over her.

Back
Topp