FILM

x1xgrandiosa

Betatt av forumet
HAR EN GUTT PÅ 3 ÅR SOM E SÅ GLA I Å SE FILM. KAN SETT HEILE DAGEN VESST HAN FÅR LOV, NÅKA HAN SELVFØLGELI IKJE FÅR LOV TE. MÅTTE ENDRE LITT PÅ TRÅDEN D VA NÅN SOM MESFORSTO LITT MEN D GÅR BRA. FLEIRE I SAMME SITUASJON?????

Sønnen min på 6 har også vært sånn, eller er det forsåvidt ennå... Men han får ikke lov. Jeg har alltid funnet andre måter å aktivisere han på. Som ludo, stigespill, andre lette spill, tegning, at han får være med å hjelpe med f.eks oppvask.... Men det gidd han ikke lenger nå som han er blitt så stor[:)]    

DET VA JO LURT. MIN GUTT FÅR JO VÆRE ME PÅ TENG MEN HAN MØSTA FORT INTRESSN.HAN HAR EI SØSTER PÅ 2 ÅR MEN HAR ORKA NESTN IKJE Å LEK ME HO. SÅ HO SETT Å PUSKA FØR SÆ SJØL.

Det er jo ikke sånn at han aldri får se på tv da, men bare ikkke så mye. Han er blitt veldig hekta på nintendo nå... Super mario. Så han kan sitte å spille hele dagen hvis han hadde fått lov. Men da måtte jeg sitte en grense sånn at nå får han kun lov når barnetv er. Ellers maser han hele dagen!! Synes det er greit med faste tider for å slippe maset... Er jeg for streng da??

ORIGINAL: BONBON

HAR EN GUTT PÅ 3 ÅR SOM E SÅ GLA I Å SE FILM. KAN SETT HEILE DAGEN VESST HAN FÅR LOV. MANGE GONGA FÅR HAN LOV TE D , Æ VEIT JO AT D E GALT MEN HER I NORD E D JO BÆRE DRITTVER. E D GREIT DÅ LIKSOM?

Seriøst?[8|]

En gutt på 3 år trenger å aktiviseres og bli stimulert på andre måter enn å så på film hele dagen. det sier seg vel selv at det ikke er greit? Har vanskelig for å ta denne tråden seriøst, du burde vite slik når du har 2 barn liksom.

ja æ veit at en 3 åring treng å aktiviseres. denna tråden e veldi seriøs trur d e andre som ikje e fult så seriøs.

ORIGINAL: BONBON

ja æ veit at en 3 åring treng å aktiviseres. denna tråden e veldi seriøs trur d e andre som ikje e fult så seriøs.

Ja men da vet du også at barn ikke skal se på film hele dagen også da, uansett vær.

sa at han ikje fikk lov te å se film heile dagen men at han vil d. men d får han selvfølgeli ikje. du må jo les alt.

HAR EN GUTT PÅ 3 ÅR SOM E SÅ GLA I Å SE FILM. KAN SETT HEILE DAGEN VESST HAN FÅR LOV. MANGE GONGA FÅR HAN LOV TE D , Æ VEIT JO AT D E GALT MEN HER I NORD E D JO BÆRE DRITTVER. E D GREIT DÅ LIKSOM?

Det står jo sort på hvit at han får lov til det mange ganger jo[&:]

Denne tråden syns æ blei litt små frekk,det e ikke bestandig det e like lett og få onger te og forstå at nu e det nok med film seing eller ka det sku vær,men man lærer så lenge man lever[:D][:D]

ja d e nok nåka i d du skriv.men nu trur æ at endel av dåker som har lest denna tråden har mesforstått litt. æ skreiv vesst han får lov te å se film kvær dag så gjør han d, men i dettan telfelle så får han ikje lov. æ va litt utydeli då æ oppreta tråden

Det som e frekt med tråden e korsen enkelte svare her inne det e ikke nødvendig og vær frekk og så trur æ tråden ble litt mesforstått ja[:D][:D]

Æ HAR JO SAGT UNNSKYLD FØR Æ VA KRASS MOT DÆ. VA SUR PÅ EI ANNEN MEN DU FIKK SKYLLE BØTTA. Å D VA IKJE MEININGA

Back
Topp