Film-tråd

JanneJenta78

Forumet er livet
Hei jenter..har dere sett noen filmer i det siste som dere kan anbefale? Både kino og DVD[:)]

Noen som har sett Rovdyr foressten..er den verdt å se?

Så "Battle in Seattle" her om dagen. Den anbefaler jeg[:)]

Har også lyst til å se rovdyr!

Siste jeg så på kino var Max Manus,den var bra.
Ellers så jeg ps!I love you for en stund siden(skikkelig jente film da),den var fiiiiiin.Men føler kanskje at du ikke akkurat liker sånne filmer.Har jeg rett?

ORIGINAL: scorpio

Har også lyst til å se rovdyr!

Siste jeg så på kino var Max Manus,den var bra.
Ellers så jeg ps!I love you for en stund siden(skikkelig jente film da),den var fiiiiiin.Men føler kanskje at du ikke akkurat liker sånne filmer.Har jeg rett?

Tuller du?? Jeg elsker chick-flicks [:D] er bare sambo som bremser litt der [;)]

Ja så feil kan man ta.....

Ellers så skal jeg snart kose meg med noen Varg Veum filmer.....sett de?

Varg Veum er knallbra filmer...synes hovedrolleinnhaveren er veldig god skuespiller[:)]

Saw 5 gleder jeg meg til også...selv om det skal mye til for å overgå 1'eren[:D] Jeg og ei venninne skal på kino og se "Sammen" til tirsdag..blir kos![:)]

Har dere sett Den siste revejakta da?? Den syntes jeg var veldig bra! Men nå er Joner og Cleve Broch mine norske favoritt-skuespillere da [:)] 

Bolla: Sett Sinus (norsk)? Den syntes jeg var bra!

Sinus kom i 2005 tror jeg[:)] Broch og Joner er ikke det verste en kan hvile øynene på nei [;)]

Er det greit å leie film på nettet altså? Så de hadde masse tilbud på Cdon.no nå..lurte på å kjøpe noen der.

De gamle klassikerne er jo konge da[:)] Vi har fått oss Blue-ray spiller nå..sett et par filmer i Blue-ray, men synes ikke jeg ser så stor forskjell jeg da? Nå har vi ikke kobblet på sourroundanlegget her da..mulig det hadde vært større forskjell da. Har virkelig lyst på Booze-anlegg jeg da...helt utrolig lyd..DET er som kino i stua det! (Men da skulle en hatt prosjektor og lerret også..hihi)

ORIGINAL: JanneJenta78

Saw 5 gleder jeg meg til også...selv om det skal mye til for å overgå 1'eren[:D] Jeg og ei venninne skal på kino og se "Sammen" til tirsdag..blir kos![:)]

Har dere sett Den siste revejakta da?? Den syntes jeg var veldig bra! Men nå er Joner og Cleve Broch mine norske favoritt-skuespillere da [:)] 

Bolla: Sett Sinus (norsk)? Den syntes jeg var bra!

Ja, den var jo kjempebra[:)] Hadde helt glemt at jeg hadde sett den. Lenge leve korttidsminne[8D]

Nwi, har ikke sett Hostel-filmene..men stod og kikket på dem sist gang vi skulle leie film faktisk[:)] Elsker Hannibal-filmene jeg. Vi burde absolutt hatt film-maraton. Barnefri, 10 bra filmer og 2 kg smågodt [:D]

Jeg liker også komedier..særlig dagen derpå..da har jeg latterlig humor[;)] Elsker faktisk Fjols til Fjells...og har du sett White Chicks? Sånne komedier liker jeg[:)]

Back
Topp