film sitater - hvilken film?

ORIGINAL: Fragle

ORIGINAL: Pisces10

The Wizard of Oz [;)]

"Rise and rise again until lambs becomes lions"

Robin Hood

‘'He's looking at you, kid''

Eg trodde eg kunne den, fra Casablanca, men det er jo here's looking at you [8D] Rett eg bomma skikkelig he he..

En ny en her:
Danny: Does he make you laugh?
Tess: He doesn't make me cry.

Har med navn itilfelle det hjelper noen, kanskje eg som har sett filmen litt for mange gangen :P

RLD, jeg gjorde samme bommert som deg[;)] 
  aaaner ikke hvordan film du snakker om[:-]

ORIGINAL: Majanne

Hehe godt det ikke bare er meg [:D]

Min film er Ocean's 11 for de som har sett den :D Elsker filmen [:D]

ORIGINAL: CrazyBeautiful

"You're crazy"
"..and you're beautiful"

Kjempevanskelig. [8D]

Crazy Beautiful[;)]

ORIGINAL: CrazyBeautiful

"You're crazy"
"..and you're beautiful"

Kjempevanskelig. [8D]

Crazy Beautiful[;)]

ORIGINAL: RLD

Hehe godt det ikke bare er meg [:D]

Min film er Ocean's 11 for de som har sett den :D Elsker filmen [:D]

Åffkårs. [:D] Jeg husker det når du sier det. [:)]

"Du heier på det laget som vinner og sånn har du alltid vært! ...også finner du på en jævla masse regler om hva det er å være kompis, også stikker du av når det er viktig! Det er deg!" <3

"Yippikayey, motherfucker!" [:D]

Die Hard? [:)]

"With Ten Bears, it was always more than a while. There was purpose in everything he did, and I knew he wanted me to stay. But I was sure of myself. I would be an excuse, and that's all the Army would need to find this place"

"My name is Bond, James Bond" hahaha, neeeeeida... [8D]

Men den er synes jeg er EKSTREM morsom, men er ikke helt sikker på akkurat ordrett hva de sier, men tror de som digger filmen like mye som meg tar det uten problemer [:D][8D] "Så trer dere oksygenmasken over hodet for å skjule deres livredde uttrykk" (Greit, klokken er 12, jeg er skittrett og kommer bare på den [8D] )

ORIGINAL: Una84

Men den er synes jeg er EKSTREM morsom, men er ikke helt sikker på akkurat ordrett hva de sier, men tror de som digger filmen like mye som meg tar det uten problemer [:D][8D] "Så trer dere oksygenmasken over hodet for å skjule deres livredde uttrykk" (Greit, klokken er 12, jeg er skittrett og kommer bare på den [8D] )

Madagaskar 2..!! <3

ORIGINAL: Chiapjusk

ORIGINAL: Una84

Madagaskar 2..!! <3

Hehe, jaaaaaa!! [:D] Er så bra den [:D]

ORIGINAL: RLD

ORIGINAL: Fragle

The Wizard of Oz [;)]

"Rise and rise again until lambs becomes lions"

Robin Hood

‘'He's looking at you, kid''

Eg trodde eg kunne den, fra Casablanca, men det er jo here's looking at you [8D] Rett eg bomma skikkelig he he..

En ny en her:
Danny: Does he make you laugh?
Tess: He doesn't make me cry.

Har med navn itilfelle det hjelper noen, kanskje eg som har sett filmen litt for mange gangen :P

Det var det jeg og trodde! Men jeg bare klipte og limte fra en sitat-side, tenkte at da var det sikkert jeg som hadde hørt feil. Men da hadde vi rett alle mann ;)

"me tarzan, you jane"

I don't know half of you half as well as I should like and I like less than half of you half as well as you deserve !

Back
Topp