Film og serietips

Team M

Forelsket i forumet
Novemberbarna 2021
Septemberskattene 2023
Noen som har noen film og serie tips?

I går så jeg "kjærlighet for voksne" på Netflix, den var spennende.

Har Sett frikjent, walander, Broen og alle de svenske seriene.
 
Orker ikke se på tv om dagen da jeg blir så svimmel, men liker å ha litt bakgrunnsstøy. Så satte på one tree hill for sikkert 10 gang.

Ellers er jeg veldig gla i serier som suits, the residents, castle, og sikkert alt av typisk jente serier
 
Begynt å se en serie som heter " Your honor". Samme fyr som hadde hovedrollen i Breaking Bad. Veldig spennende de første 3 episodene jeg har sett så langt.
 
Kom og på, hvis den finnes på norsk Netflix: Love on the spectrum er kjempe nydelig !
 
Mange forskjellige typer serier her:
På Netflix: Lucifer, Wednesday, The Bold Type, Selling Sunset, The Office, Stranger Things, Umbrella Academy
Discovery+: alle 90 Days-seriene, I am Shauna Rae
Nrk tv: UXA
 
Har nettopp sett Ginny og Georgia på Netflix, syns den var artig. Ser nå Evy og alltid på nrk, liker den også så langt.
 
Har nettopp sett Ginny og Georgia på Netflix, syns den var artig. Ser nå Evy og alltid på nrk, liker den også så langt.
Å den har jeg også sett på nydelig, håper så inderlig det kommer en sesong 3
 
Netflix: you (kommer ny sesong snart!!), virgin river, how to get away with murder, kastanjemannen, verdens heldigste jente
 
Så kjekt med en sånn tråd!

Så en australsk serie på Netflix for et par mnd siden, som handler om et par som får barn. Kanskje noen kan kjenne seg igjen i noen scener der.. Husker dessverre ikke hva den heter. Noen som vet?
 
Melk (viaplay) og Working moms (netflix) er utrolig gøy å se. Særlig Melk er sååå relatable, spesielt etter ungen er født :hilarious: :hilarious: Binga også alt av fødeavdelingen og liknende serier før forrige fødsler.
 
Greyzone på netflix..Anbefaler skikkelig denne serien, kjempe spennende :)
 
Back
Topp