Film anmeldelser...

prins oktober 07

Forelsket i forumet
Blir en del film seeing for oss fremover, tenkte vi kunne tipse hverandre her kanskje?
såg Pursuit of Happyness med Will Smith og sønnen. synes den var ganske kjekk. terningkast: 4

vi har 5 filmer nå som vi ikke har fått sett. gubben har jobbet mye sent og overtid nu i det siste pga ferieavvikling. men filmer som vi har sett i det siste som er å anbefale er snikskytter med mark wahlberg og så har du kill buljo. den er bare helt RÅ.er sikkert mange andre filmer jeg kunne nevnt. men husker ikke hva dem heter akkurat nå i farten.

Leide 2 filmer i går.
Last king of Scotland- MEGET bra! Terningkast 5
Knallhardt- tysk film om en 15 åring som blir løpegutt for mafia. Terningkast 4+

Noen som så filmen på NRK1 i gårkveld??
Pay it forward (eller no i den duren)
Den er jo sååååå bra da! Sikkert sett den 10 ganger...
Men i går var første gangen jeg IKKE gråt[8|]
Sambo lurte på hva som feilte meg siden jeg hadde stor-tuta de andre gangene....

Joda!!!
*OK, ikke krangle i denne tråden...*

Jeg også[;)][8D]

en av mine favorittfilmer er xxx med vin diesel. han synes jeg er bare helt rå.

ORIGINAL: kjærringa

*sikler i bøtter og spann*[:D][:D][:D]

god og høre at jeg ikke er den eneste som synes han er til å spise opp. og med den råe stemmen da... sukk.

jepp den har jeg. da jeg så den siste fast and furious tokyo drift ble jeg gladlig overrasket da han dukket opp på slutten av filmen. tror vi har de fleste filmene han er med i.

je han er bare helt digg.han skulle absolutt vært med i hele filmen.har du sett filmen find me guilty. tror det er den eneste jeg ikke har sett med han. hvilke andre filmer er det du liker å se på?

Helt enig i at Wild Hogs var bra! Så den på fredag vi![:D]

Ellers har vi sett Dukes of Hazzard, den syns jeg også var bra. Terningkast 4+

ORIGINAL: kjærringa

NAM NAM...... *slafse* *slurpe*[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: HaLa

Leide 2 filmer i går.
Last king of Scotland- MEGET bra! Terningkast 5
Knallhardt- tysk film om en 15 åring som blir løpegutt for mafia. Terningkast 4+

vittig.. den så jeg også i går kveld... [:D] veldig bra ja

Sitter og prøver å se "starter for 10", men den ble rett og slett for kjedelig. Derfor jeg er her i tillegg.

Wild Hogs: Kjempebra
The pursuit of happiness: Kjempebra
Van the man 2: ok
Next: ok

Back
Topp