"fille"mannfolk

tg

Glad i forumet
I heimen har vi et stort dilemma pågående!
Jeg vil så gjeeerne vite kjønnet på bebis, men det vil ikke min kjære...
Kan dere hjelpe meg med argumenter til min fordel her? :-D Har gått tom, og jeg klarer ikke komme på bedre argumenter enn " men det finnes så lite nøytrale klær, tror jeg.. " HE HE.

Kan ikke en vite og den andre ikke da? At den som ikke vil vite går ut litt før så kan jordmor fortelle. Da får begge som de vil :)

Kan ikke en vite og den andre ikke da? At den som ikke vil vite går ut litt før så kan jordmor fortelle. Da får begge som de vil :)

Prøvde å si det, men det var visst ikke aktuelt. Da flira han bare av meg :p

Vi har det sånn vi også... Jeg SKAL vite det. Det er bare ikke snakk om noe annet. Jeg må forberede meg, og det kan jeg ikke gjøre 100% hvis jeg ikke vet... ;-)

Vi har det sånn vi også... Jeg SKAL vite det. Det er bare ikke snakk om noe annet. Jeg må forberede meg, og det kan jeg ikke gjøre 100% hvis jeg ikke vet... ;-)

Nemlig. Hva har du tenkt å bruke som argument? jeg får ikke rikka gubben på svarte møkka .. rett og slett :p

Dette gjorde vi 3 ganger før, og endte med at han få timer etter var så rar helt til jeg sa det:D han ville liksom vite utifra hva jeg sa og gjorde, så jeg gjorde det enklere for han:P

Haha det som skulle til var at jeg leste opp hva jeg hadde skrevet her inne og hvilke svar jeg har fått. Da kom han med " men kjære søte snille deg. Vil du at vi skal vite det, skal vi selvfølgelig vite det! " :) haha!

I heimen har vi et stort dilemma pågående!
Jeg vil så gjeeerne vite kjønnet på bebis, men det vil ikke min kjære...
Kan dere hjelpe meg med argumenter til min fordel her? :-D Har gått tom, og jeg klarer ikke komme på bedre argumenter enn " men det finnes så lite nøytrale klær, tror jeg.. " HE HE.
Jeg sa bare at jeg må gå her å føle meg stor og kvisete og svett, og gleder meg til en dag som er laaangt frem i tid...trenger litt oppmuntringer og overraskelser underveis... Å vite babyens kjønn er en fin glede når man kanskje trenger en liten boost... :) Fikk det som jeg ville...

Nemlig. Hva har du tenkt å bruke som argument? jeg får ikke rikka gubben på svarte møkka .. rett og slett :p
Uansett hva dine grunner er til at du vil vite det, vurder det å ikke vite det. Be mannen din vurdere det å vite det, og ta en beslutning som resulterer i at dere begge enten vet eller ikke vet. Det er mitt tips.

Dere vinner uansett gleden med å få babyen deres. :-)

Last edited:
Vel det beste argumentet jeg har hørt, er at når barnet blir født så er det en så stor begivenhet fra før av. Mens å få vite kjønn på ultralyd blir en begivenhet i seg selv. Jeg vurderer å ikke ville vite kjønn før fødsel. Rett og slett fordi det ikke spiller noen rolla da vi ikke har noen ønsker. Klær til jente har jeg flust av, og gutteklær kan jeg arve.
Men får jeg vite imorgen at det er en mulighet for at bar et er sykt, så vil jeg gjerne vite kjønn likevel. For å gi en identitet til barnet (for min egen del)

Samboern min sier hele tiden på tull "jeg vet ikke at jeg skal bli far før jeg har fått sett på ultralyd" (d står i svangerskapsboka at mange føler d sånn, derfor sier han d på tull for d står jo i boka :p ) si d og legg på at du får en større nærhet når du kjenner kjønnet for da vet du litt hva du går til .. D kan funke?

Samboeren min sa i går at han ikke ville vite kjønn. Vi diskuterte frem og tilbake, men han var fast bestemt på at det var en hyggelig overraskelse. Også fordi han er redd for å få jente :p rett før vi skulle legge oss innrømte han at det bare var tull. pheeew :p Men har dere menn som ikke vil ha døtre? Han gruer seg allerede til ho blir tenåring :p

Min mann vil ha hva det måtte være. Han tar alt med ro, og derfor gjør jeg det også i større grad. Vi blir glad for begge deler. :-)

Han blir glad uansett. Det vet jeg :) men tror han er redd for at han ikke skal være i stand til å forstå hva data hans tenker :p jeg synes det er en søt bekymring :)

Her er det omvendt. Vi har gutt fra før, og jeg har virkelig ikke lyst på jente (får jeg jente så blir nok det bra, men ønsker meg en gutt til av samme grunn som mennene, jeg ser for meg en datter som tenåring :-p), mens mannen har sååå lyst på jente.

Jeg skjønner ikke de som orker å vente 9mnd på å vite d :-P
En får jo TO gleder da, èn når vi får vite kjønnet, og èn når barnet blir født! Ikke mindre spesielt å få et barn selv om vet kjønnet, en vet jo ikke hvem som kommer ;-)

Jeg skjønner ikke de som orker å vente 9mnd på å vite d :-P
En får jo TO gleder da, èn når vi får vite kjønnet, og èn når barnet blir født! Ikke mindre spesielt å få et barn selv om vet kjønnet, en vet jo ikke hvem som kommer ;-)

Nei har ikke sjans! MÅ vite det!! :p

Samboeren min sa i går at han ikke ville vite kjønn. Vi diskuterte frem og tilbake, men han var fast bestemt på at det var en hyggelig overraskelse. Også fordi han er redd for å få jente :p rett før vi skulle legge oss innrømte han at det bare var tull. pheeew :p Men har dere menn som ikke vil ha døtre? Han gruer seg allerede til ho blir tenåring :p
sånn var min mann med første! Helt stressa for når jenta skulle bli gammel og få kjærester osv. Da vi fikk vite kjønn ble han overlykkelig over at det var ei jente, og hun er øyenstenen hans må du tro! Nå ønsker han seg jente igjen med nr to. ;)

Back
Topp