Fill "plutselig" UL i dag!

MammaCaroline

Glad i forumet
Februarlykke 2015
Marsmellows-15
Hei hallo! :)

Dro til legen i dag pga. kvalme for å få en kort sykemelding så jeg kommer meg litt ovenpå, og det fikk jeg. :) Men det som var litt artig, var at legen min var på ferie, og han jeg fikk i stedet har UL-apperat, og da ble det jo UL! :)

En helt levende liten sak, i overgangen mellom 7 og 8 uker, noe som stemmer veldig godt da jeg er 7+5 i dag! :) Det var ikke så mye å se, var en klump med et hode og antydninger til armer, men hjertet slo, og den bevegde seg. Utorlig lettet nå!

Sååå...Nå er det uner 5 % sjanse for at det er galt når jeg har fått påvist liv ved ca. åtte uker! :D

Så fantastisk!!! :D
Gleder meg til å se lille på UL jeg å!

Sent from my LT26i using BV Forum mobile app

å så deilig og betryggende da :)

Veldig deilig ja! Men desto mer redd blir jeg for å miste kjenner jeg, nå når jeg har blitt betrygget. Da vil fallet bli enda lengre hvis det skulle gå galt..Meeen det er jo veldig liten sjanse, så må bare ha trua! :)

Hei hallo! :)

Dro til legen i dag pga. kvalme for å få en kort sykemelding så jeg kommer meg litt ovenpå, og det fikk jeg. :) Men det som var litt artig, var at legen min var på ferie, og han jeg fikk i stedet har UL-apperat, og da ble det jo UL! :)

En helt levende liten sak, i overgangen mellom 7 og 8 uker, noe som stemmer veldig godt da jeg er 7+5 i dag! :) Det var ikke så mye å se, var en klump med et hode og antydninger til armer, men hjertet slo, og den bevegde seg. Utorlig lettet nå!

Sååå...Nå er det uner 5 % sjanse for at det er galt når jeg har fått påvist liv ved ca. åtte uker! :D

Så koselig du fikk se!:)

♡02.03.2015♡

Så fantastisk da!! :D Så heldig at akkurat den legen skulle undersøke deg :)

Så kjekt. Gleder og gruer meg til vi får en titt neste uke.

Det var herlig! :) Nå gleder jeg meg til UL 11 september :p

Så spennende!! Jeg skal ta ul om 11 dager og da er også jeg 7+5, håper å se et lite nurk ;)))

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så kjekt :')

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så bra :-) jeg skal på UL om 1 uke, da er jeg ca 8 uker på vei :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Så heldig du var som fikk uventet UL og bekreftelse på at alt så bra ut :D

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Jeg var på UL i dag, fantastik å få se og bekrefte på at det er et lite nurk i magen som har et hjerte som slår. ikke mer enn ca 7+3, men som førstegangs gravid var det utrolig godt å se =) Nå bjynner det å gå opp for meg at jeg faktisk er gravid =)

Hvor lang tid tok det fra legen sendte inn henv til dere fikk time? Legen min sendt inn henv i dag:)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp