"Fikse" på magen!

Puffen

Elsker forumet
Jeg lurer på om det er noen av dere som har fikset på magen etter dere har født?

Etter førstemann så gikk liksom magen "tilbake", men etter andremann så hanger og dingler liksom den nedre delen av magen. Det ser bare helt teit ut. Øvre del av magen er liksom slik den skal være. Siste mann ble det haste keisersnitt med, mens førstemann kom ut som han skulle.

Noen andre som har opplevd det samme?

har hengemage fra over navlen selv, er vel ikke magen akkurat som henger er jo bare masse skinn!...to tette svangerskap med strekkmerker på første gjorde til at huden min ikke trekker seg sammen noe mer - så jeg har fått godkjennt mageplastikk fra lege og kirurg, skal bare ned 3kg til nå så blir d operasjon!

Før bildet er akkurat som å se min mage bare den er litt flatere oppe............jeg vil også ta den vekk!!!!!!

ORIGINAL: Niceday

har hengemage fra over navlen selv, er vel ikke magen akkurat som henger er jo bare masse skinn!...to tette svangerskap med strekkmerker på første gjorde til at huden min ikke trekker seg sammen noe mer - så jeg har fått godkjennt mageplastikk fra lege og kirurg, skal bare ned 3kg til nå så blir d operasjon!

Er det noen bestemmelser på vekt og slikt for å få en slik opperasjon? Har to tette jeg også!!

Jeg har ikke fått gjort det, men jeg var til konsultasjon - dog altfor tidlig etter fødsel, kun 8 mnd..haha..
Men jeg var evig optimist, og skulle vel egentlig bare spørre de folka om de trodde magen kunne trenes vekk, eller om den ble der for alltid [8D]

Svaret jeg fikk var at jeg først måtte gå ned 10 kg, for så å komme tilbake igjen. (Men de trodde ikke den kunne trenes vekk - ikke alt i allefall)
Så, jeg skal nok tilbake - mangler bare 2-3 kg.

Prøvd å trene etter fødsel??

ORIGINAL: *amuha*

Jada, har til og med hatt personlig trener, men den nedre magen bare henger der......er vel mest hud.

Husker dere Tore fra Slankekrigen? Føler nederste magen min ser sånn ut som hans etter han hadde gått ned.............Sorry Tore, men magen din var ikke lekker da!!!

ORIGINAL: *amuha*

Jeg dro til en plastikk kirurg, som er overlege. Med engang han så magen min sa han "åj", og så sa han, "det kan du IKKE trene bort, du kan trene hvor mye du vil, men du vil aldri kunne trene vekk den buken der. Vi fant også ut at magemusklene mine mest sannsynlig er sprengt fra hverandre, så for min del (som trener hver dag) vil ikke det hjelpe.

ORIGINAL: Puffen

Er det noen bestemmelser på vekt og slikt for å få en slik opperasjon? Har to tette jeg også!!
du må ha en BMI på under 28 og minimum 3cm overheng (overhenget varierer fra sted til sted, noen plasser 2cm)....og da gjerne plager med denne hudfolden da

ORIGINAL: Puffen

du må ha en BMI på under 26 trooor jeg (usikker på om d var 26 ell 28) og minimum 3cm overheng....og da gjerne plager med denne hudfolden da

Fysiske eller psykiske plager.................kjenner jeg begynner å få begge deler nå snart!!! BMI er vekt delt på høyde i andre? Ikke sant?

Back
Topp