Fikk vite kjønn på tidlig ultralyd:-)

Rebella

Andre møte med forumet
Alt var i tipp topp stand og jeg ble satt fram 1 uke. Så er 13 uker og ikke 12 uker :-) Perfekt liten gutt i magen :-) Da har jeg 2 gutter, og samboer har 1 jente fra før. Blir veldig stas. Superstolte søsken :-) tenkte aldri jeg skulle være 28 år og ha 3 barn☺☺

Hun var så utrolig flink! Jeg forventet meg en sånn " her er baby ok og så langt er du på vei / fort gjort time ". Hun gikk igjennom ALT! Vi så alt så tydelig og perfekt , var veldig veldig gøy! Opplevde ikke en gang ordinær ultralyd med nr 1 på denne måten. Hun her kunne greia si og var sååå hyggelig :-) artig:))

Var på tul i går og fikk oppleve det samme som du. En lege som pekte på alt og viste fram det som var å vise fram. Skikkelig ålreit når man opplever sånn. Fikk ikke vite kjønn da. Gratulerer med en gutt:)

Alt var i tipp topp stand og jeg ble satt fram 1 uke. Så er 13 uker og ikke 12 uker :-) Perfekt liten gutt i magen :-) Da har jeg 2 gutter, og samboer har 1 jente fra før. Blir veldig stas. Superstolte søsken :-) tenkte aldri jeg skulle være 28 år og ha 3 barn[emoji5][emoji5]

Så spennende! Gratulerer! Jeg skal på ny tidlig ul om to uker. Da er jeg 13 uker (tror jeg). Håper de kan skimte noe kjønn da ;) Vi har to gutter sammen fra før, så er veldig sikker på at det lurer seg en liten gutt til inni der[emoji6][emoji169]
3 barnsmamma som 28 åring jeg også[emoji6]

Gynekolog kunne si at kanskje magefølelsen min har rett på at det er en gutt, men han kunne ikke garantere. Jeg får vente til juni og se. Gratulerer med gutt i magen [emoji173]️

Hun vi var hos mente det var gutt på TUL hos oss, men ville ikke di for sikkert før OUL, men vi er sikkre på liten gutt da hun virket ganske håndfast på det, så da blir det to gutter på meg, hvor siste er felles og kjærsten har ei datter fra før ^^ ble pluttselig 3 barn i alder av 23!! [emoji33] ikke forventa men stortrives[emoji7]

Back
Topp