Fikk vite kjønn idag:D

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
Gratulerer med en liten prinsesse i magen! :D Kjenner jeg ble misunnelig nå, -jeg vil også vite hva som bor i magehuset! :) Men får nok vente til OUL (som forøvrig er på bursdagen min! :D)

Edit: Kan jeg spørre hva hjertefrekvensen lå på? Du er 1 uke lengre enn meg, og mini i magen ligger på 150 slag i minuttet) :)

Gratulerer så mye :) Hadde du magefølelse om kjønn på forhånd ? evt hvorfor ? Syntes det er morsomt å se om magefølelsene ofte stemmer :)
Både jeg og mannen har hatt skikkelig jentefølelse hele tiden:-) men i min familie har ingen av guttemammaene vært kvalme i svangerskapet, kun med jenter. Og jeg har vært sååå dårlig så jeg har hele tiden trodd det var jente :)

Gratulerer med en liten prinsesse i magen! :D Kjenner jeg ble misunnelig nå, -jeg vil også vite hva som bor i magehuset! :) Men får nok vente til OUL (som forøvrig er på bursdagen min! :D)

Edit: Kan jeg spørre hva hjertefrekvensen lå på? Du er 1 uke lengre enn meg, og mini i magen ligger på 150 slag i minuttet) :)
De gangene vi har målt har den ligget på 140 og 148 alle 4 gangene :) håper di får en fin bursdagsoverraskelse :-)

Gratulerer med ei lita jente <3. Nydelige bilder :-). Kjenner jeg gleder meg til vi skal på ordinær ul å kan få vite hva det blir :-). Bare 6 små uker igjen :-). Men skal spørre legen min om han kan henvise meg til kk når jeg skal tilbake 22 februar. Bare for å sjekke at alt er bra :-). Og jeg er å fristet til å bestille privat ul men vet ikke :-)

Gratulerer med ei lita jente <3. Nydelige bilder :-). Kjenner jeg gleder meg til vi skal på ordinær ul å kan få vite hva det blir :-). Bare 6 små uker igjen :-). Men skal spørre legen min om han kan henvise meg til kk når jeg skal tilbake 22 februar. Bare for å sjekke at alt er bra :-). Og jeg er å fristet til å bestille privat ul men vet ikke :-)
Jeg klarte ikke vente så bestilte privat :-) skulle egentlig på ul 22 februar meen det ble for lenge til :-)

Wohoo, så moro, gratulerer:):) Vi skal også ha en liten jente:) Hun mente ihverfall det når vi var på ul for to uker siden=)

Gratulerer :)

Var på 3D, fantastisk!!!<3 det viste seg at vi skal bli foreldre til nok en liten prinsesse <3
Åhh så magisk!! :D Jeg var også på UL i uke 14+3. Hun så lenge på babyen og sa at hun trodde det ble ei jente. Hun virket veldig usikker - men pekte på en slags tut som var nedoverbøyd. Fikk dere forklart noe rundt kjønnet? Jeg aner ikke hva jeg skal tro nå. Har egentlig hatt litt guttefølelse og ble enda mer usikker nå :-) OUL er 11.mars og jeg gleder meg sinnsyyykt til jeg får se nurket en gang til <3 Jeg er seriøst forelska i magen min!!! :D

Åhh så magisk!! :D Jeg var også på UL i uke 14+3. Hun så lenge på babyen og sa at hun trodde det ble ei jente. Hun virket veldig usikker - men pekte på en slags tut som var nedoverbøyd. Fikk dere forklart noe rundt kjønnet? Jeg aner ikke hva jeg skal tro nå. Har egentlig hatt litt guttefølelse og ble enda mer usikker nå :-) OUL er 11.mars og jeg gleder meg sinnsyyykt til jeg får se nurket en gang til <3 Jeg er seriøst forelska i magen min!!! :D
Hun viste meg ganske tydelig kjønnsleppene og selve vagina :) det gikk på en måte en strek innover istedenfor en tut utover :-) magefølelsen min stemte vertfall :-D iknow The feeling :-) elsker min mage også og alt som skjer nå <3

Back
Topp