Fikk tlf

fano

Gift med forumet
fra jordmoren som tok imot mine barn i dag. Hun rikngte fra privat tlf da hun bare jobber natta. Hun hadde tenkt mye på oss og ville høre hvordan det sto til. Det var godt og snakke med henne igjen, fikk muligheten til go stille litt spørsmål som jeg ikke tenkte på da. Som feks: hvorfor de ikke kunne gi meg noe for og stoppe riene, både før fødsel og etter førstemann. Og litt andre småting. Hun var veldig behjelpelig og hun skrøyt mye av meg på måten jeg taklet både rierne, smertene, fødselen og etterpå. Hun sa jeg var en utrolig sterk person og hun syns utfallet var forferdelig trist. Jeg kom med mange gode ord til henne og fortalte hvor takknemlige vi var og hvor trygg jeg følte meg under hele hendelsen. Hun sa at hvis eller når jeg ble gravid igjen og bestemte meg for riksen så kunne jeg bare får ønske henne som jordmor om jeg ville, det varmet godt [:D][:D][:D] ville ikke hatt noen andre [:D][:D][:D] det var en god samtale og vite at tilogmed en som henne ikke glemmer oss blandt alle de 1000 menneskene hun jobber med, sukk......[:D]
Blir litt glad av sånt jeg, gir meg litt guts til og fortsette [:D]
Har vært hos legen i dag også, og livmoren har krympet tilbake til normal str og det er bra. Nå er det bare og planlegge litt framover så fort kroppen min kommer i syklus på fryseforsøk, blir ikke noe før jul, men skal ringe inn fortløpende og høre når de har ledig tid, vet at det er lang ventetid, så derfor ringer vi nå snart. Har tilogmed bestilt eggløsningsstrimler så jeg får begynt og følge med kroppen min igjen.....blir litt ivrig når jeg setter i gang [8|]

Så flott gjort av ho då[:D]

Godt å høyre at det går så bra med deg[:)]

ORIGINAL: *dreamer*

Så fantastisk at hun følger deg opp på den måten[:D]
Godt å se at det går bra med deg, og at motet er oppe til å prøve igjen.
Krysser alt jeg har for at det blir full klaff på første fryseforsøk

signerar denne

ORIGINAL: Tøysa

Signerer de andre jentene her..
Utrolig flott gjort av jordmoren! Og jeg er enig med henne: Du er en utrolig sterk jente!
Beundrer deg for måten du har taklet alt som har skjedd på!
Mange klemmer..[:D]

Ja, hun jordmoren var og er en utrolig flott person [:D] Nå håper jeg bare ventetiden på fryseforsøk ikke blir så altfor lang. Har kjøpt eggløsnings strimler så jeg kan begynne og følge med syklusen min igjen så fort den første mensen min kommer....håper det ikke blir lenge til. Var hos legen ista og hun sa at livmoren min har hvertfall krympa til normalstr så vi håper kroppen kommer seg. Har det ikke voldsomt travelt, men kjenner at det er litt godt og ha noe og se fram til liksom, det hjelper litt.....

så flott gjort av den jordmora og ringe deg[;)][;)]hun vise virkelig at hun bryr seg,og det syns jeg er kjempe bra[;)][;)]klem

det er så kjekt å lese at det finnes de fagfolka som virkelig bryr seg, at de tar seg tid til å ringe, det viser jo at hun bryr seg og tenker på dere, og slike finnes det ikke så mange av. Kan tenke meg det lettet litt å snakke med henne. Bra at kroppen er begynt å trekke tilbake, slik at den snart er klar igjen.

Ønsker dere all lykke og hel.

Back
Topp