Fikk super pakke i posten i forrige uke...

Mavir

Elsker forumet
...nå må jeg bare finne tid til å sy av all herligheten.

Stoffet er kjøpt hos Print Knits Studio.

Velour:

Interlock:

Rib knit og thermal knit:

Den stripete interlocken var jo bare knall fiiiin! Ikke lenge siden sist jeg fikk pakke derfra også, med nesten samme stoffene:)

Ah! KNALLFINE stoffer! Gleder meg til å se resultatene dine [:D]

ORIGINAL: Mavir

...nå må jeg bare finne tid til å sy av all herligheten.

Stoffet er kjøpt hos Print Knits Studio.

Velour:

Interlock:

Rib knit og thermal knit:

Oj, her må det bestilles :) Tok det lang tid før du fikk pakken? lett å bestille via denne siden  ? [:D][:D]

ORIGINAL: *atina*

Ah! KNALLFINE stoffer! Gleder meg til å se resultatene dine [:D]

Sign!
Nydelige stoffer [:)]

Nydelige stoffer. Hvor mye kostet herligheten og jeg som er newbie lurer på hvor mange meter det er lurt å bestille når man skal sy klær og poser til unger under 3 år[8D][8D]

ORIGINAL: lisetrygsland

Oj, her må det bestilles :) Tok det lang tid før du fikk pakken? lett å bestille via denne siden  ? [:D][:D]

Hun sender som oftest samme dag eller dagen etter, så kommer kun an på posten om når den kommer. Blir sikkert litt lenger leveringstid nå før jul, men til vanlig tar det kanskje en eller to uker . [;)]

ORIGINAL: bettand

Nydelige stoffer. Hvor mye kostet herligheten og jeg som er newbie lurer på hvor mange meter det er lurt å bestille når man skal sy klær og poser til unger under 3 år[8D][8D]

Stoffene er ganske brede, så jeg bestiller som oftest 1 yard av de fleste, men bestiller 2 yards hvis det er noe jeg liker spesielt godt. Jeg bruker å fylle opp en vanlig eller stor flat-rate-box . Antall yard som får plass i hver står oppgitt på siden under Shipping Handling, men bestiller du velour blir det plass til færre yard i en eske. Du kan sende en mail å spørre før du bestiller, jeg får iallefall alltid raskt svar på alle mine spm. [:)]

Portoen koster jo litt hvis man bestiller over 2 yards (41.55/53.50 $ i porto), men hvis du legger sammen totalpris for stoff og porto og deler på antall yards bli det ikke ille pris per yard. [;)]

Back
Topp