fikk støyt..!!!

skranglå

Forelsket i forumet
for 2 dager siå skulle eg å samboeren min gå en liten tur før eg  skulle på natte vakt..å på turen gjekk me fordi et gjerde der det beita nogen sauer på...å eg kikka rundt..å der såg eg en sau så låg innte et gjerde å rista litt avogte..å plutselig gjekk d opp for meg..den sitte fast i et støy gjerde...så eg sprang bort te gjerdet å tok i sauen...å fikk jo selvsagt støyt...samboeren min jagga eg te naboen for d va naboen sine sauer..men eg syns d gjekk seint så eg prøvde å få sauen løs engang te men nok engang fikk eg støyt i meg..men eg e slik eg greie ikje se at dyr har d vondt..å den sauen va heint matt av all støyten å d begynt kome skum ut munnen..så eg fikk heilt angst..stakkars sau va d enaste eg tenkte...så kom typen da..men noboen va jo selvsagt ikje hjemme..å eg ble heilt off stakkar sau..å prøvde ijen å få den løs men fikk nok engang flere ganger støyt..men så fant samboeren minn en spade å me greide å så sauen løs....men da ble eg heilt sjeiki å følelsene å tankene om kor vondt sauen hadde d og at kansje babyen hadde hatt skade av støyta..at tårene kom..eg ble heilt fortivla....så eg ringte legevakta å de meinte eg måtte kome opp me engang...da eg kom innte legen..va d ei jævla bitch sorry uttrykket...men hu kunne ingenting følte eg..å fikk meg vertfall ikje rolig...da eg fortalte at eg hadde fått mye støyt..tok hu fram stetoskopet å sko høra ipå magen...men så fant hu nå angelsounden elle ka d hete å begynte å lytte men fant den jo ikje...men så sa eg at jordmora brukte gele...ååå gjer hu d sa legen da...å gjekk å fant...ble litt sjokka at legen ikje viste d...så fant hu babyen å hørte KUN 4 slag..å sa jo nå e me ferdige...å du e jo gravid så du sleppe betale..ble heilt sjokka av behandlingen..å eg va ikje roligere kan eg låve dokke...så va et vrak på jobb..så neste dag drog eg te helsesøstera..å fikk roa meg ned litt for hu meinte at d gjekk nok bra me ungen å at eg kune ta d rolig...men hu syns legen ikje hadde vert særlig forståelsefull.......dessverre så døde sauen dagen etterpå..[:(]...stakkars sau så hadde vore pint sååå lenge...[:(].men både eg å samboeren min merka at eg tar lett te tårene nå.....så hormonene e i full gang hos meg.......

men fyttikattå så REDD eg va etter sauen va redda...for at babyen kunne tatt skade av d...samboeren min følte eg va litt irretert på meg pga eg tenke ikje på meg selv når eg ser et dyr har d vondt..å sa at eg måtte begynna å tenka at d ikje va kun meg lengre......

syns nogen leger..ikje sko vert leger altså....[:@].håpe eg sleppe treffa flere av de mens eg går her å vente på babyen...

Jeg hadde gjort akuratt det samme som deg.... Eller strengt tatt hadde vel min sambo skjønt at han måtte hjelpe til og heller sendt meg for å hente bonden. Men ja... hadde jeg vært alene hadde jeg tatt hele jobben selv. Det går nok bra med deg... og ja, noen skulle ikke vært leger.

Off, stakkars sau [:(] Tåle ikkje å se dyr som har det vondt, hvertfall ikkje nå som eg e gravid. Eg hadde sikkert gjort akkurat det samme, men kanskje prøvd å avleda støyten til noge annet enn meg selv..Godt det gjekk bra me deg hvertfall. Eg hadde blitt skikkelig irritert eg og hadde eg kommet te ei sånn ei på legevakten [&o]

Huff, stakkars sau. Jeg ble så glad da jeg leste at du hjalp den og fikk den bort fra strømgjerdet. selv om den ikke overlede så slapp den i allefall å pines enda lenger enn den allerede hadde gjort.

godt at det gikk bra med deg og den lille i magen i allefall.

off ble skikkelig dårlig nå jeg.. på vegne av både deg og sauen.. stakkar liten.. klarer ikke slikt.. og så en så fæl lege.. skulle ikke gått an!!

ja nogen leger får sikkert bare papirene i posten...virke vertfall sånt.....

d går bra me ungen nå..kjenne liv i magen heile tida nå...så d e veldig betryggende....[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Seadragn

Uff, jeg også er slik[:o] hadde ikke tenkt over det før etter på[:o]

Back
Topp