LOMO*4
Glad i forumet
hmmm for en uke siden så var svigers på besøk og hun plutselig skrøyt av navnene til barna våres ...hun som var helt i mot morris som han egentlig skulle hete... og de hadde med seg en feit navnbok de slang i fanget mitt før de såg på guttungen vård da de sag han 1 mnd gammel for første gang ...mye mye mer greier pga av navnet ( de var rimeligt frekke) ....svigerinna mi ramset opp alle som syns navnet var helt pling ..
[:D]....og i helgen satt virkelig svigermor å skrøyt av navnet hans at det var så flott å lett navn ...jeg klarte ikke la vere å nevne noe av hvordan de reagerte på navnet hans da vi fortalt hva navn vi hadde bestemt oss for på guttungen .... men hun nektet for at hun hadde sagt eller ment noe slik ....hehe forstår egentlig ikke at jeg bruker energien min på den dama men måtte bare ha det ut i kveld[:D]
[:D]....og i helgen satt virkelig svigermor å skrøyt av navnet hans at det var så flott å lett navn ...jeg klarte ikke la vere å nevne noe av hvordan de reagerte på navnet hans da vi fortalt hva navn vi hadde bestemt oss for på guttungen .... men hun nektet for at hun hadde sagt eller ment noe slik ....hehe forstår egentlig ikke at jeg bruker energien min på den dama men måtte bare ha det ut i kveld[:D]