Fikk så vondt i meg av eldstejenta...

*Meya*

Elsker forumet

Stakkars store lille Malika i dag.

Hun var så sta og ville være med til sykehuset. Men å se bestemoren ligge der, og ikke snakke lenger, ble for mye for stakkaren. Hun bare gråt og gråt stakkar.

Her går det fort nedover ja, håper mamman min klarer å slippe taket, og heller bare dra, for som hun ligger nå, vet jeg at hun ikke har det godt. Hun som er så glad i å prate, får ikke ut ett ord... Jeg sa det til henne, at hun bare må slippe, men som vanlig hører hun jo ikke på meg... 

Hun venter vel på de andre ungene også... Men jeg vet ikke om jeg orker utsette dem for dette... 

Uff, så ille det må ha vært.. For dere alle. Og spesielt for deg som mor OG datter.. 
Men hun lærer at dette er en del av livet. At ikke alt kan være fantastisk.. 

Jeg vet ingenting om dere eller situasjonen, men jeg sender deg en klem og en varm tanke..

Huff.. tøffe tider for dere..

Det er vondt å miste noen man er glad på det viset før man mister dem helt også.. Men selv om storejenta di hadde det vondt, så har hun nok evnen til å fordøye livets mange fasetter.

Det gir dere så mye rom for nær samtale for det som skjer, og det er jo bare fint, selv om det føles vanskelig.

Ønsker dere vel i denne tiden.

Tusen takk!

Nå kommer den harde delen... I dag skal jeg ta med lillemor opp på sykehuset... Det har jeg fryktet mest. Hvordan vil hun reagere. Og guttungen. Han backet litt når han såg så tungt Malika tok det, og ble litt sånn skeptisk, men vi får se om vi får han med. Han vil jo, det sa han klart ifra om at han vil. 

Back
Topp