fikk reductil idag

Hei1999

Glad i forumet
e såååå happy... føler at jeg er på vei opp av den dypa grøfta jeg har havnet i... så hvis jeg får ned vekta har jeg kansje mulighet til å få bedre selvtillit sånn at jeg tør å vise meg ute blandt folk....

Bare husk på at reductil gjør ikke jobben alene, snakker av erfaring.... Men kjekt du fikk litt drahjelp [:)]

ja,vet det.. men det er bra å ha et hjelpemiddel... har ikke klart dette alene... har et mål om å gå ned 10kg..
hadde du noen bivirkninger?

heldig du som fremdeles ammer[:)] håper vi klarer å få av oss noen kilo da,så man ikke kaster bort pengene.. hehe... må visst begynne å planlegge å legge om livsstilen min litt da...
ORIGINAL: Tusull

Følger etter deg etterhvert jeg også..[:)]
Jeg har fått godkjenning av legen, men ammer jo ennå..[8|]
Så jeg sitter her da, med et teit dilemma.. teit fordi det EGENTLIG ikke er et dilemma..[:-]
Det er jo sistemann, og ammer så leeenge jeg kan.. Har tross alt sliti VELDIG for å ha nok melk til han..[;)]
Men har jo litt lyst å bare slutte da, så jeg kan starte på reductilen.. Men den kan jo vente, og det kan vel jeg også da..[:)]
Ja ja, men jeg "gleder" meg til å starte på den også..[;)]

ORIGINAL: bonpia

ja,vet det.. men det er bra å ha et hjelpemiddel... har ikke klart dette alene... har et mål om å gå ned 10kg..
hadde du noen bivirkninger?

Fikk hjertebank og svettetokter så det holdt. Jeg brukte de før jeg ble gravid jeg da, svangerskapet var en pokker så god slankekur for meg..... Men trente 4 ganger i uka aktiv og endret kostholdet i kombinasjon med reductil. Gikk ned 10 kilo... Kunne nok enda med fordel ha gått ned en 6-8 kilo men det mp jeg i tilfelle ta ved egenhjelp.

veier 85kg nå,og vil ned til minst 65kg... så jeg håper at d kan hjelpe på med reductil i tillegg til at jeg går mine daglige turer... er jo renholder,så det er mye bevegelsa i det yrket.. har tatt av meg 4kg på 6uker..(er 6uker siden jeg begynnte å jobbe),så kansje d blir fart på sakene med pillene... håper bare det ikke er noen ille bivirkninger...
er så stolt siden du har klart å slutte å røyke... sluttet selv for snart 3år siden.. og jeg røkte som en skorstein,1 20pk marlboro gikk fort på en fredagskveld når man var ute å "loda" som dem kaller det her... hehe.. er skikkelig hardt de første ukene etter at man har sluttet å røyke.. har vært skikkelig avholds til røyk etter at jeg sluttet,men nå i det siste begynner jeg faktisk å savne røyken... har faktisk begynnt å få litt røyksug igjen.. men det forblir med det suget,for jeg syns det stinker av de som akkurat har stumpa røyken før de kommer inn på butikken hvor jeg vasker..
ORIGINAL: Tusull

Ja, jeg regner med å starte med de utpå nyåret..
Men jeg har en drøm om å komme meg ned 25-30 kg.. Men klarer jeg 20 kg, og holde meg der, blir jeg SUPER fornøyd!!
Jeg er nok litt slubbert, så jeg håper på en jobb også.. så jeg ikke "bare" går her hjemme og eter..
Men gleder meg liksom litt til å ta tak i livet mitt, ikke bare slanking, men helse på flere plan [;)]
-har jo kryssa en fra lista da.. ->slutta å røyke!! [;)] *stolt av meg selv*

Spent på hvordan den virker på deg da.. Det er liksom så mange delte meninger syns jeg..[:)]
Er jo å kikker på slankerne på slanking-forumet også.. [;)]

hvis du ikke er fornøyd med kroppen så syns jeg at du skal prøve å få reductil,eller noe annet hjelpemiddel for å klare å komme ned i vekt... hoff,jeg sliter enda med mange kilo for mye etter første fødsel,rakk liksom aldri å gå ned mange kilo før jeg ble gravid på nytt..

hva er det? er d noe av det samme som reductil?
ORIGINAL: Littlå

ORIGINAL: Kavring1

vil og ha reductiiiiiiiiiiiiiiiiil[:)] ..
men e vel akkurat på grensa?!
veie no 68 kg og e 158 høy... skulle gjerne tatt av 10 kg ja!

Jeg har heller aldri "oppnådd krava". Men starta med Ketolyse for 2 mnd siden. Har nå tatt av 9 kg. nesten 11 cm på mage og 10 på hvert lår. Trodde aldri jeg skulle ha viljestyrke til å gjennomføre en slankekur. Men dette gå faktisk lett. Startet på 85 kg, er nå nede på 76. 5-8 kg til, så er jeg fornøyd[:D]
(sorry, ikke meningen å kuppe tråden[8|])

ohhh,du e tøff som klarer det. vet ikke om jeg hadde klart det... er så alt for glad i mat...

måååå ha potet eller ris middag[;)] hehe... skal gå å lese litt... kansje jeg kan prøve å kombinere litt annerledes kost samtidig som jeg går på reductil...

huff,ja...håper det.. er skikkelig tungt å komme igang,,men når man først har kommet igang å begynner å se resultatene så går det vel bedre..

Syns det er så mye snakk om reductil jeg [8|]. Trodde egentlig det var for de som var veldig overvektige? [8|] Hva er egentlig "grensa" for å få resept på det - noen som vet?

Jeg må nemlig ned 10-13 kg, men sliter veldig med å få det til.....

ORIGINAL: Tulip

Syns det er så mye snakk om reductil jeg [8|]. Trodde egentlig det var for de som var veldig overvektige? [8|] Hva er egentlig "grensa" for å få resept på det - noen som vet?

det samme lurer jeg og på [8|] synes ikke 85 kilo er så veldig mye jeg... tenker ikke på overvekt da ihvertfall... men det har vel kanskje også med hvordan personen føler seg i forhold til egen vekt, og at de har prøvd "alt annet"?

ORIGINAL: Hege og Chris

ORIGINAL: Tulip

Du må ha bmi på over 30, så det er vel ikke du da[8|]

Sjekka BMI nå, den var på 27 - så da kan vel ikke jeg få det da [8|].

Æ begynte på reductil for 10 daga sia.... har gått ned 1,5 kg på di 10 dagan [:D]

gikk ned 6 kg før æ begynte åpå reductilen, men vekta stoppa plutseli, så va å fikk mæ reductil.
ikke hatt noen spesielle bivirkininga.... eller va vældi varm de første dagan, men har gått over nu....

Back
Topp