Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Tusull
Følger etter deg etterhvert jeg også..[:)]
Jeg har fått godkjenning av legen, men ammer jo ennå..[8|]
Så jeg sitter her da, med et teit dilemma.. teit fordi det EGENTLIG ikke er et dilemma..[:-]
Det er jo sistemann, og ammer så leeenge jeg kan.. Har tross alt sliti VELDIG for å ha nok melk til han..[;)]
Men har jo litt lyst å bare slutte da, så jeg kan starte på reductilen.. Men den kan jo vente, og det kan vel jeg også da..[:)]
Ja ja, men jeg "gleder" meg til å starte på den også..[;)]
ORIGINAL: bonpia
ja,vet det.. men det er bra å ha et hjelpemiddel... har ikke klart dette alene... har et mål om å gå ned 10kg..
hadde du noen bivirkninger?
ORIGINAL: Tusull
Ja, jeg regner med å starte med de utpå nyåret..
Men jeg har en drøm om å komme meg ned 25-30 kg.. Men klarer jeg 20 kg, og holde meg der, blir jeg SUPER fornøyd!!
Jeg er nok litt slubbert, så jeg håper på en jobb også.. så jeg ikke "bare" går her hjemme og eter..
Men gleder meg liksom litt til å ta tak i livet mitt, ikke bare slanking, men helse på flere plan [;)]
-har jo kryssa en fra lista da.. ->slutta å røyke!! [;)] *stolt av meg selv*
Spent på hvordan den virker på deg da.. Det er liksom så mange delte meninger syns jeg..[:)]
Er jo å kikker på slankerne på slanking-forumet også.. [;)]
ORIGINAL: Littlå
ORIGINAL: Kavring1
vil og ha reductiiiiiiiiiiiiiiiiil[:)] ..
men e vel akkurat på grensa?!
veie no 68 kg og e 158 høy... skulle gjerne tatt av 10 kg ja!
Jeg har heller aldri "oppnådd krava". Men starta med Ketolyse for 2 mnd siden. Har nå tatt av 9 kg. nesten 11 cm på mage og 10 på hvert lår. Trodde aldri jeg skulle ha viljestyrke til å gjennomføre en slankekur. Men dette gå faktisk lett. Startet på 85 kg, er nå nede på 76. 5-8 kg til, så er jeg fornøyd[:D]
(sorry, ikke meningen å kuppe tråden[8|])
ORIGINAL: Tulip
Syns det er så mye snakk om reductil jeg [8|]. Trodde egentlig det var for de som var veldig overvektige? [8|] Hva er egentlig "grensa" for å få resept på det - noen som vet?
Jeg må nemlig ned 10-13 kg, men sliter veldig med å få det til.....
ORIGINAL: Hege og Chris
ORIGINAL: Tulip
Syns det er så mye snakk om reductil jeg [8|]. Trodde egentlig det var for de som var veldig overvektige? [8|] Hva er egentlig "grensa" for å få resept på det - noen som vet?
Jeg må nemlig ned 10-13 kg, men sliter veldig med å få det til.....
Du må ha bmi på over 30, så det er vel ikke du da[8|]